Gå til innhold

Har du kjæledyret i senga?

Har du kjæledyret i senga?  

245 stemmer

1. 1. Har du kjæledyret i senga?

• Ja
      137
    • Nei
      69
    • Har ikkje kjæledyr
      39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dyret ditt være i senga? Hvorfor/hvorfor ikke?

Mona fikk ikke være i senga før, fordi hun ikke fikk gå opp trappa. Men nå får hun lov, og jeg syns det er veldig koselig. Hun nekter å ligge innerst, så hun ligger alltid ytters. Kanskje greit, så blir jeg aldri sparket ut av senga. Syns ikke det gjør noe, er bare å bytte sengetøy litt oftere enn vanlig :)

Hun får forresten aldri ligge på puta eller i nærheten av der hvor mitt hode skal hvile. Der vil jeg gjerne ha det helt hårfritt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jepp hunden min og får lov å ligge i min seng :) hun legger seg også helt ytters som vanlig , helt nedi der beina er :p . hun ligger nok mer i senga enn meg :p ligger der hele dagen pluss om natta ;p jeg bare om nettene :w00t:

edit: leif var her

Endret av CrypTo2k
Skrevet

Da jeg bodde hjemme lå alltid hunden en stund i senga før den la seg andre steder den likte bedre (under senga, under skrivebordet, under sofaen i stua, slike steder der han hadde full kontroll og følte seg trygg). Han likte heller ikke å ligge innerst. Hår ble det en del av, men det er for koslig til å la være ;D

Skrevet

Min hund får lov å være i senga. Synes det bare er koselig, selv om han som oftest velger sauskinnet forran senga. Hadde han røytet så hadde han ikke fått ligge i senga.

Skrevet

Nja, en sjelden gang. Hun foretrekker å sove i buret (som er åpent sånn at hun kan gå fritt), men somme tider er det fint å ha noen som sover attmed med. Da er vovsen fin å ha

Skrevet

Jeg har ikke dyr nå, men da jeg var liten og hadde katt fikk den lov til og sove ved siden av meg... Den gjorde det ofte og. Noen ganger lå den der når jeg sovnet og fremdeles da jeg våknet

Skrevet

Stenger soveromsdøren fra nå av.

Det er greit kattene ligger i sengen, men de må selvfølgelig ligge oppå puten.. :p

Får bare en masse kattehår i kjeften! :!:

Skrevet (endret)

Hvis hun vil, får hun ligge i fotenden. Ellers sover hun på en flat madrass på gulvet like ved senga mi, men hvis hun begynner å smatte for mye er det ut på gangen og døra igjen!

Edit: Det er en hund;)

Endret av Maj7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...