Gå til innhold

Episodic content for GTA IV 360 only


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er like tøft å skrive M$ som å ha laget designet til ITavisen.

8887909[/snapback]

 

Har Mala laget det ?

8888874[/snapback]

Nei, det er bare ufattelig stygt. Helt rart forøvrig at en så stor avis klarer å bruke noe sånt. Må da ødelegge mange tusen øyne hver dag det der.

Lenke til kommentar
Som sagt før, kjipt for PS3 folket at de ikke får episode basert innhold. Men men, thats life. Nytter ikke å gråte over spilt melk.

8887949[/snapback]

De kan lett få "episodic content". Kjøp av Xbox 360 og GTA IV er alt som skal til. Det er nok det Microsoft prøver å oppnå.

Lenke til kommentar

Gta spillene pleier å være så innholdsrike at jeg tror jeg greier meg med originalspillet men hvis de fortsetter historien på en god måte og det kanskje kommer en oppfølger eller lignende som fortsetter der episodene slipper kan det vell kanskje bli interesangt alikevell. Uansett artig å vite at jeg får utnyttet spillet fult ut da. (savner Vice City though)

Lenke til kommentar
Som sagt før, kjipt for PS3 folket at de ikke får episode basert innhold. Men men, thats life. Nytter ikke å gråte over spilt melk.

8887949[/snapback]

De kan lett få "episodic content". Kjøp av Xbox 360 og GTA IV er alt som skal til. Det er nok det Microsoft prøver å oppnå.

8889494[/snapback]

 

 

Eller at Sony også får en deal med R* så PS-folket kan få Episodic Content. ;)

Lenke til kommentar

Det er enda ganske i det grå hva "episodic content" vil innebære. Hvorvidt det fortsetter historien eller bare utspilles som en side-story, med annen spillerfigur etc, kanskje det bare er et par ekstra side-missions? Eller enda værre, bare et par nye våpen, nye klær og kanskje noen biler?

 

Dessuten vil jeg påstå at det er å regne med at episodic content vil være inkludert i pc-versjonen av GTAIV som sannsynligvis kommer iløpet av 2009 (oktober/november 2008 om vi er heldig, dog jeg gjetter for mai eller oktober 2009), i tillegg vil pc-versjonen antagelig være Vista only, spess om episodic content er med.

 

Btw. Jeg tror R* er såpass oppegående at de antagelig ikke vil gi ut DLC som ikke GTAIV er laget for å motta ved release. Det er ikke mye som kan avvises enda, med unntak av fly, som jeg regner med det ikke vil bli laget støtte for.

Lenke til kommentar

Hvordan kan "episodic content" bli nye biler og våpen?

Jeg tipper at vi får en ekstra hendelse/episode, om du vil kalle det for det, så vår venn niko må gjennom. Hvertfall slik jeg tolker "episodic content".. Hadde det stått "download extra content" hadde det hvert en annen sak.. Da skulle jeg ikke sagt noe om det var biler, våpen og den slags!

 

Blir spennende å se! Må vell først og fremst glede oss til selve spillet.. :p

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt jubelen over dette. For GTA IV fans er det nok bra og gøy, men jeg kommer sikkert ikke til å spille gjennom det. Ender nok opp med å cruise rundt i biler og skyte tilfeldig folk. Det er liksom bare det jeg gjør når jeg spiller GTA :p Spiller aldri gjennom det.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt jubelen over dette. For GTA IV fans er det nok bra og gøy, men jeg kommer sikkert ikke til å spille gjennom det. Ender nok opp med å cruise rundt i biler og skyte tilfeldig folk. Det er liksom bare det jeg gjør når jeg spiller GTA :p Spiller aldri gjennom det.

8896449[/snapback]

Hehe samme her, har San Andreas og det første jeg gjorde var å laste ned et save game :p (er på pc d da)

 

Menne skal prøve å runde det på 360en ettersom det ikke er mulig å laste ned savegames til boxen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...