Gå til innhold

Episodic content for GTA IV 360 only


Anbefalte innlegg

Eller at Sony også får en deal med R* så PS-folket kan få Episodic Content. ;)

8890686[/snapback]

 

Tenker MS blir rimelig pissed om Rock* skulle gjøre en deal med Sony etter at de har punget ut $50 Mill for eksklusivitet.... Men vet jo aldri.. De kan jo lage noen helt andre episoder kanskje? Aner ikke hva avtalen går ut på .. total eksklusivitet.. eller episodisk eksklusivitet..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenker MS blir rimelig pissed om Rock* skulle gjøre en deal med Sony etter at de har punget ut $50 Mill for eksklusivitet.... Men vet jo aldri.. De kan jo lage noen helt andre episoder kanskje? Aner ikke hva avtalen går ut på .. total eksklusivitet.. eller episodisk eksklusivitet..?

8901930[/snapback]

Du kan nok være rimelig sikker på at MS har lagd en avtale som sikrer de og kun de episodic content.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg vil bli svært så overrasket hvis Sony skulle få til en avtale om episodic content til GTA, først og fremst er det snakk om en temmelig stor sum som Microsoft har betalt, tar det vel som en selvfølge at man har sikret seg enerett slik at ikke Sony skal få samme innhold. Samt at jeg ser det som helt uaktuelt at Rockstar skulle begynne med en helt annen episode kun for Sony, det vil være temmelig mye arbeid.

Lenke til kommentar
Sinnsykt at tråden ikke er stengt enda, stinker fanboys på laaang vei :p

Jeg har også stått mellom å kjøpe de to, men jeg har bestemmt meg for å kjøpe ps3, kommer mange gode spill til den, åsså kommer det mange exlusive etterfølgere, feks ratchet and clank 4 og gow 3

8914075[/snapback]

 

 

Sinnsykt at tråden ikke er stengt enda, stinker fanboys på laaang vei :p

Egentlig ikke.... vi snakker bare om at det er 360 eksklusivt...

8914105[/snapback]

 

 

Lool har posta feil :p skulle poste i tråden om han kisen som ikke vet om han skal kjøpe 360 eller ps3, min feil sorry :whistle::blush:

Lenke til kommentar

Hvor mange runder egentlig GTA spillene og vil ha mer missions? 5%?

Kan ikke være særlig mange fler. Snakker om bortkastede penger.

 

Jeg er rimelig sikker på at GTA4 vil selge best på PS3 uansett og det vil selge mange fler PS3 maskiner enn Xbox.

 

GTA fans = playstation fans.

Lenke til kommentar
Hvor mange runder egentlig GTA spillene og vil ha mer missions? 5%?

Kan ikke være særlig mange fler. Snakker om bortkastede penger.

 

Jeg er rimelig sikker på at GTA4 vil selge best på PS3 uansett og det vil selge mange fler PS3 maskiner enn Xbox.

 

GTA fans = playstation fans.

8935296[/snapback]

 

Jeg er GTA fan. Men PS3 intresserer meg midt i ræva :p GTA gjorde det jo veldig bra på Xbox når det kom på den så 360 kommer ok til å ha en del kjøpere den også ;) Må tenke på at GTA kom ut på PS lenge før Xbox å enda så solgte den bra så det blir nok ganske 50-50 nå tenker jeg

Lenke til kommentar
Hvor mange runder egentlig GTA spillene og vil ha mer missions? 5%?

Kan ikke være særlig mange fler. Snakker om bortkastede penger.

8935296[/snapback]

Når ble flere missions negativt? :dontgetit: Skulle gjerne hatt MANGE missions til på Saints Row.

GTA fans = playstation fans.

8935296[/snapback]

Hvis ALLE PS3-eiere kjøper GTA IV, og halvparten av alle Xbox 360-eiere kjøper GTA IV, "vinner" X360 :p

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Vet.. Det kommer jo te å selge best på 360. Nesten alle som har 360 skal nok ha GTA 4.. Det er veldig mange. Jeg har jo PS3 og 360.. jeg skal jo seff ha det på Xbox egentlig siden der er den ekstra greia som kommer seinere. Jeg liker ikkke Kontollene til Xbox, Asj.. PLasyattion 3... Digg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...