Gå til innhold

Episodic content for GTA IV 360 only


Anbefalte innlegg

Vet.. Det kommer jo te å selge best på 360. Nesten alle som har 360 skal nok ha GTA 4.. Det er veldig mange. Jeg har jo PS3 og 360.. jeg skal jo seff ha det på Xbox egentlig siden der er den ekstra greia som kommer seinere. Jeg liker ikkke Kontollene til Xbox, Asj.. PLasyattion 3... Digg :D

8982939[/snapback]

 

 

 

Har du i det heletatt kjent på 360 kontrollen din? den gamle xbox kontrolleren gjelder bare ikke, 360 kontrollen er den mest behagelige kontrollen til konsoll per dags dato, ps3 har hatt samme kontroll i 10 år og det kjenner du.

Om ikke du har små jentefingre da?

 

.....du har ikke små jentefingre vel?...jeg tror du har det... :!:

Endret av thehazen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå som GTA4 ikke er ps3 ekslusift blir det bare "møkk" musikk på spillet da. Det er litt kjipt. Før kunne rockstar games plukke musikk som de ville av Sony BGM. Synes de bør bytte litt ordentlig musikk mot noe ekslusift innhold til PS3en også

Endret av AndreasGS
Lenke til kommentar
Nå som GTA4 ikke er ps3 ekslusift blir det bare "møkk" musikk på spillet da. Det er litt kjipt. Før kunne rockstar games plukke musikk som de ville av Sony BGM. Synes de bør bytte litt ordentlig musikk mot noe ekslusift innhold til PS3en også

8993233[/snapback]

Blir stas på Xbox 360 da. Custom Soundtracks ftw :D

Lenke til kommentar
Jeg er fullt klar over at mye av musikken i GTAIII er fra virkeligheten. Men det aller meste er ukjent, og en del har de laget selv. (og resten er klassisk musikk :p)

9001411[/snapback]

 

 

De har da ikke lagd noe som helst musikk selv =/ eneste er som nevnt over radio talkshowene.

Jeg håper ikke du trudde at i GTA III så lagde rockstar all musikken selv :p

Lenke til kommentar

mesteparten av musikken på gta3 er laget av virkelige artister/band, men jeg ser ikke bort i fra at de fikk noen låter produsert spesielt til GTA.

 

Har du forresten hørt snakk om "game-girls" i en reklame på "Game FM" kanalen i GTA?

 

Det er faktisk en reklame for et ekte nettsted som solgte erotiske filmer. Jentene danset lettkledd og strippet til hip hop, bl.a noen artister fra GTA3

 

Siden har byttet navn i dag, men jeg tror enda jentene i filmene kaller seg for game girls.

Lenke til kommentar

nei, de het bare ikke game girls :)

 

Hip Hop Honeys het dem, og sist jeg sjekka (for 29sek sia) var siden aktiv :p

 

Men. http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_III_soundtrack

 

Men det aller meste er ukjent, og en del har de laget selv.

9001411[/snapback]

 

Btw. ser jeg nå at jeg formulerte meg dårlig, jeg mente ikke at rockstar lagde musikken selv, jeg mente seff at de fikk tak i musikk spesifkt laget for spillet, og ikke utgitt noe annet sted.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...