Føss Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 (endret) da jeg startet PC'en i dag nektet den å loade Windows, den stopper når d kommer sånn fint bilde med "Platinum" og "press Del to enter BIOS setup" jeg fikk samme problem for noen månder siden, men da hadde d samlet seg en stor hybelkanin rundt rambrikken så jeg fjernet den, og PC'en virket fint igjen etterpå, men nå greier jeg ikke å fikse det. Takk. Endret 10. juni 2007 av 3D-player
norbat Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 (endret) Hvis du har mulighet for å komme ut i BIOS, så kan du kanskje forsøke å resette til default settings? Endret 10. juni 2007 av norbat
Føss Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 Hvis du har mulighet for å komme ut i BIOS, så kan du kanskje forsøke å resette til default settings? 8825781[/snapback] nope, trykker Del en millionganger, men det hjelper ikke =/
Thor. Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Hvis du har mulighet for å komme ut i BIOS, så kan du kanskje forsøke å resette til default settings? 8825781[/snapback] nope, trykker Del en millionganger, men det hjelper ikke =/ 8825807[/snapback] Ta ut det eneste batteriet osm er i pc en i ca 10 sekunder og sett det på plass. Det gjør samme nytten
Føss Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 (endret) nei, prøvde å ta ut batteriet og resette cmos ved pinner... jeg tror d er noe hardware feil, men jeg vet ikke hvilke(n) deler jeg må bytte ut =/ Endret 10. juni 2007 av 3D-player
hegvold Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Dette probleme hadde jeg også, svaret er: ta ut ett og ett PCI-kort, viss det ikke fungere så tar du ut en og en kabel (har du en kabel i maskinen din som ikke går til ingen ting så er det 98% sikkert at det er feilen) viss dette ikke fungere så ta ut en og en ram-brikke. Noe av dette skal fungere;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå