Gå til innhold

Stenge Siste Ordet for godt? Hva syns du?


Stenge SO-kjeden for godt?  

647 stemmer

  1. 1. Stenge SO-kjeden for godt?

    • Ja
      324
    • Nei
      323


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se hva flertallet blir. Er ikke det hensikten med alle poller?

8907504[/snapback]

Hvorfor skal flertallet avgjøre om vi skal ha en tråd?

8880981[/snapback]

 

 

Joda, jeg skjønner det. Men selvfølgelig er det flere brukere som ikke bruker SO enn de som bruker den. Hvis man skal telle antall brukere, så er det bare å se på tråden; og den er mer enn populær nok allerede.

Lenke til kommentar

Er vel ikke no problem at den er der? De som får bans eller warns på grunn av idioti som har skjedd der er så langt i fra relevant fra alle som ikke er der, så la det være en plass for unødvendig skitsnakk hvor man kan delta hvis man vil.

 

Det skader jo i prinsippet ingen at den er der?

Lenke til kommentar
Stenge SO? Det tror jeg ikke er noen god idé.

Forumet vil flomme over av spam, forumtroll og faenskap.

Folket trenger utløp for alt de har inni seg, og det får man ut i SO.

 

Mer som /b.

 

Man må ha det, bare må ha det.

8907965[/snapback]

Jeg er ikke overbevist om at en stengning av SO vill ført til spam i andre tråder og kategorier. Forumtroll vil vi dessuten alltid ha, med eller uten SO. Og forumtroll er det bare å slenge ut. Hvorfor forumtrollene i SO får lov til å leve vet jeg ikke. Jeg prøver å moderere så lite som mulig der. En annen ting å tenke på er jo det faktum at SO er et sted hvor det "er lov" å "spamme" litt. Altså brukerne gjør det fordi de får lov i den tråden. Jeg tror ikke det ville skjedd i så mange andre tråder da få mennesker ønsker å ødelegge for andre i seriøse tråder.

 

Jeg synes godt man kunne tatt en prøveperiode på en eller to måneder uten SO og se om det var så gale som folk skal ha det til. Det er jo koselig nok å snakke i den tråden de få gangene det går i noe annet enn tøsesnakk ala, "Du er bare søtest". "Nei, du er søtest. Får jeg se nipplene dine?". Når litt mer seriøse diskusjoner og koversjoner foregår da er SO helt greit.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Stemte nei. Ser ikke helt hvorfor vi skal sensurere og nekte noen å ha en tråd hvor man kan snakke om "alt og ingenting", til en viss grense.

 

Om tøvprat er et stort problem så er det mer hensiktsmessig å fjerne uromomentene fremfor stedet de bedriver uro :)

 

My two cents.

Lenke til kommentar
Stemte nei. Ser ikke helt hvorfor vi skal sensurere og nekte noen å ha en tråd hvor man kan snakke om "alt og ingenting", til en viss grense.

 

Om tøvprat er et stort problem så er det mer hensiktsmessig å fjerne uromomentene fremfor stedet de bedriver uro :)

 

My two cents.

8916192[/snapback]

 

 

og hva er galt med litt tøv prat da , man prater da tull og fjas med IR og da ..

Lenke til kommentar

Det en liten gruppe synes er artig tøv og tøys kan være utrolig kjedelig og intetssigende for andre. Det er ikke alle som synes det er så artig å måtte bla seg side ned og opp med tulleprat som kun har verdi for de som treffes i det virkelige liv. Blir litt som om en kameratgjeng hijacker SO og bruker det som en pratetråd istedenfor messenger eller lignende.

Lenke til kommentar
Det en liten gruppe synes er artig tøv og tøys kan være utrolig kjedelig og intetssigende for andre. Det er ikke alle som synes det er så artig å måtte bla seg side ned og opp med tulleprat som kun har verdi for de som treffes i det virkelige liv. Blir litt som om en kameratgjeng hijacker SO og bruker det som en pratetråd istedenfor messenger eller lignende.

8916589[/snapback]

 

 

det er jo bare og hive seg inn i samtalen da , er ikke verre den det , jeg har aldri noe problem og komme inn på tema der , og jeg henger ikke der ofte nok til og kjenne noe der personlig .

Lenke til kommentar
Hvem i alleverdensrike fant opp siste ord?

Hva betyr siste ordet?

At noen som skal si et ord som er det siste?

8928407[/snapback]

 

var vell brukeren Fondus ( rett meg hvis jeg har feil ) som startet so1 , poenget med tråden var og ha siste ordet ( rett meg vist jeg tar feil ) og det var en ren spam tråd

Lenke til kommentar

Fatter ikke at det er et problem å ha den åpen. :) Altså, de som ikke liker den trenger ikke å være der mens de som bruker den.. vel.. de kan fortsette å bruke den? Om de oppfører seg som idioter og får advarsler får det være DERES problem. Jeg, for eksempel, har ingen advarsler som følge av SO og synes det er en trivelig plass å henge når jeg f eks ikke har noe å gjøre på jobb. :) Har truffet mange trivelige folk der og det er unntakene som ikke oppfører seg.

 

Stemmer for at SO skal holdes åpen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...