Gå til innhold

Hvem gleder seg til The Darkness?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Xbox 360 : Graphics

Some nice effects and a solid framerate are a plus. The Otherworld is particularly cool. The animations in general are weak, though.

PS3: Graphics

Some nice effect, but the touchy framerate hurts a bit. The Otherworld is particularly cool. The animations in general are weak, though.

Nok engang er frameraten dårlig på PS3

Skrevet (endret)
Kilde plz  :)

8953970[/snapback]

http://ps3.ign.com/articles/799/799624p3.html

" The PlayStation 3 version is virtually identical to the 360, other than the occasional aliasing issues and sporadic slowdown."

http://xbox360.ign.com/articles/799/799368p2.html

"Some nice effects and a solid framerate are a plus. The Otherworld is particularly cool. The animations in general are weak, though."

Skjer med ganske mangen spill med frameraten osv

Endret av Toman85
Skrevet

Jeg synes skytinga i spillet ser tragisk ut. Det finner jo nesten ikke recoil på våpnene da, ser det ut som :( Men utenom om det, ser spillet strålende!

Noen som har fått tak i spillet enda?

8955516[/snapback]

Nope. Men er en fyr på vennelista mi som sitter og spiller det hele tiden...

Skrevet

Mye snakk her om at spillet er utsatt til PS3, fikk Spaceworld avisa i posten i dag og der er spillet annonsert, pris 599. Det stod ikke noen om at spillet kommer til den og den datoen, så da tolker jeg det som om de har det inne. Noen som kan bekrefte dette?

Skrevet

Bestilte The Darkness hos absoluttspill.no idag, men driten er att datoen står 13juli i nordic på tothegame.com og UK 29 juni, og tror att Spaceworld pleier å bruke UK sin dato

Viss jeg finner spillet tidligere så kan jeg vel bare avbestille hos absoluttspill etterhvert

Skrevet (endret)

Blir vel stoppet i tullen da? :p

Og i og med at det koster ret over 470, så blir det vel tom. dyrere enn om du hadde kjøpt det her til lands, om det er 360 utgaven du prater om. Noe eg antar siden du drar med PAL utgaven.

Endret av Mala
Skrevet (endret)

Jeg kan bare hååååpe :cry: .

Mjæ, masse ting jeg har kjøpt derfra har havna i tollen, det har fortsatt ikke tatt mer enn 5 dager og få noe derfra.

Endret av thehazen
Skrevet (endret)

Ja for om du bestille 2 spill pr.ordre skriver dem vel fortsatt 20$? Sparer jo litt frakt i lengden på slikt!

Endret av Mala
Skrevet
Menne havner den i tollen kan det fort bli noen flotte dager ekstra veit du ;)

8971467[/snapback]

Vet ikke om du snakket til meg, men både DVDCrave og VGP merker pakkene med priser under tollgrensa, så de går gjennom uten problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...