Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ikkje lage det. Det var tidlegare mogelegheit for undertitlar, men det vart deaktivert fordi dei ikkje er søkbare, og mange laga dårlege «hovudemnetitlar» når undertitlar var aktivert. Moderatorar hadde mogelegheit for å lage slike ei tid, før det vart deaktivert for dei ogso.

Redigert: Sjå desse trådane.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=638890

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry2173850

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på en 2 og 3-veis høyttaler?

9083496[/snapback]

 

2-veis er bygget opp av to elementer. Et for de høye frekvensene, og et for de lave.

 

3-veis har tre elementer, for lave, middeks, og høye frekvenser.

9083512[/snapback]

Fins det 4-Veis høytalere?

9083897[/snapback]

 

1bd4726adeefc5d4dbf6d42944664236.JPG

9085059[/snapback]

Hmm, baserte egentlig spørsmålet etter å ha sett en 4-veis diskanthøytaler en plass, men det må bare ha vært bullshit\feil-informasjon? Skal se om jeg finne link.

Lenke til kommentar
Du kan ikkje lage det. Det var tidlegare mogelegheit for undertitlar, men det vart deaktivert fordi dei ikkje er søkbare, og mange laga dårlege «hovudemnetitlar» når undertitlar var aktivert. Moderatorar hadde mogelegheit for å lage slike ei tid, før det vart deaktivert for dei ogso.

Redigert: Sjå desse trådane.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=638890

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...33;entry2173850

9085994[/snapback]

 

Ææssjj, det virket som en fin funksjon. :nei:

Lenke til kommentar
Hvor mange øl kan man ta når man kjører båt ?

 

eller hvor mye i promille kan man ha

 

husker jeg var i rettsak pga dette engang men husker ikke hvor mye som var lov  :hrm:

9084639[/snapback]

 

Vell, jeg tror faktisk ikke du skal ha noe promille, siden du opererer et kjøretøy med motor :hmm:

9085073[/snapback]

Kjører man båt er det en øl i timen som er lov faktisk :)

Lenke til kommentar
Er The Flying Spaghetti Monster bare tull? :p

 

Virker som bullshit for meg, men når en blar gjennom siden virker det som en seriøs "organisasjon".

9086954[/snapback]

 

Det er like seriøst som Kristendommen og alle andre religioner.

 

Hovedpoenget som blir brukt i dag er at ingen vil tro på at det f.eks det flyr et gigantisk spagettimonster rundt jorda, selv om religonen har dekket alt mulig som gjør at ingen kan prøve å si at den ikke finnes.

 

Hvis nå dette gigantiske spagettimonsteret stod oppført i historiebøker og eldre historiebøker, da er det plutselig helt troverdig å tro på spagettimonsteret.

Lenke til kommentar
Huh? Hvis du har en kroppstemperatur på 35 gradre vil kroppen din få lavere motstandsdyktighet og du vil sakte og sikkert få alvorlige organproblemer.

9088671[/snapback]

Ja, med tiden ja. Men det er ikke en "grense" på samme måte som 42 i feber. Hadde jeg hatt 35 grader i kroppstemperatur nå i en liten stund hadde jeg tatt lite skade av det. Hender og føtter er jo uansett 35 grader og mye lavere veldig ofte.

Lenke til kommentar
Huh? Hvis du har en kroppstemperatur på 35 gradre vil kroppen din få lavere motstandsdyktighet og du vil sakte og sikkert få alvorlige organproblemer.

9088671[/snapback]

Ja, med tiden ja. Men det er ikke en "grense" på samme måte som 42 i feber. Hadde jeg hatt 35 grader i kroppstemperatur nå i en liten stund hadde jeg tatt lite skade av det. Hender og føtter er jo uansett 35 grader og mye lavere veldig ofte.

9088699[/snapback]

 

Kroppstempraturen varierer faktisk fra person til person. 37,5(?) grader er satt som standard. Learned that from CSI :p

Lenke til kommentar
Huh? Hvis du har en kroppstemperatur på 35 gradre vil kroppen din få lavere motstandsdyktighet og du vil sakte og sikkert få alvorlige organproblemer.

9088671[/snapback]

Ja, med tiden ja. Men det er ikke en "grense" på samme måte som 42 i feber. Hadde jeg hatt 35 grader i kroppstemperatur nå i en liten stund hadde jeg tatt lite skade av det. Hender og føtter er jo uansett 35 grader og mye lavere veldig ofte.

9088699[/snapback]

Ja, selfølgelig. Er mange som er "kaldblodige" om natten. Men over lengre tid vil man ta skade av det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...