Gå til innhold

Ett av dine beste kjøp...


Blå ku

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, var noen år siden, i niende-klasse. Kjøpte et klippekort for is-te i "melkesalget" på skolen. Da jeg hadde brukt opp alle klippene, som var små pappfirkanter du reiv av, klipte jeg ut  sikkert like mange klipp av selve "stammen". Hehe, litt frekt, men den drittskolen fortjente det, haha.

8875086[/snapback]

Gikk du på Sommerlyst skole?

Lenke til kommentar
Kjøpte ekte Converse-sko ubrukt på eBay, betalte vel bare 220 kr for dem, 350 ble totalprisen med frakt og sånn. Skikkelig røverkjøp, den typen sko hadde kosta minst 600 i Norge.

8823164[/snapback]

 

Kjøpte Converse-sko (den hvite modellen med rød stripe) for 150 kroner i Japan. ;)

Lenke til kommentar
Hehe, var noen år siden, i niende-klasse. Kjøpte et klippekort for is-te i "melkesalget" på skolen. Da jeg hadde brukt opp alle klippene, som var små pappfirkanter du reiv av, klipte jeg ut  sikkert like mange klipp av selve "stammen". Hehe, litt frekt, men den drittskolen fortjente det, haha.

8875086[/snapback]

Gikk du på Sommerlyst skole?

8883071[/snapback]

 

Yes. Hvordan det?

Lenke til kommentar
Hehe, var noen år siden, i niende-klasse. Kjøpte et klippekort for is-te i "melkesalget" på skolen. Da jeg hadde brukt opp alle klippene, som var små pappfirkanter du reiv av, klipte jeg ut  sikkert like mange klipp av selve "stammen". Hehe, litt frekt, men den drittskolen fortjente det, haha.

8875086[/snapback]

Gikk du på Sommerlyst skole?

8883071[/snapback]

 

Yes. Hvordan det?

8883873[/snapback]

Går på samme skole. Tror jeg skal ta en titt på de klippekortene jeg :) .

Lenke til kommentar

Kjøpte emg ps3 med 3 spill ekstra kontroll og blue ray film for 8k .. mitt beste kjøp så langt! verdt hvert øre

 

ett av mine andre beste kjøp er nok The curse of monkey island. kosta meg 150 spenn.. dagen etter bestilte jeg ett spill til fordi jeg følte jeg ikke hadde gitt nok for ett så genialt spill. så utrolig viktig og støtte lucas art så vi får oss en 5er :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har betalt med 200 lapp, og fått igjen for en 500 lapp før.

Men min beste invistering må være da jeg kjøpte en pose med en 6er øl av en fyr som jeg møtte på gata, betalte 50 kr for det. Helt grei pris, men så lå det en 0.7 L Hot'n'Sweet oppi :D Ekstremkjøp som jeg jubla for!

 

Innlegg 900 !

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...