Gå til innhold

Ett av dine beste kjøp...


Blå ku

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, gjorde ikke akkurat et dårlig kjøp når jeg kjøpte corollaen min. Ga 19 000 for den.

 

1990 modell 1,6 XLI, gått 228 000da, men er fortsatt blank i lakken og ikke en dritt som er galt, går som ei klokke og er tålig spræk til og med.

 

Var hvertfall fornøyd med kjøpet.

Lenke til kommentar
Fordi giroverføringa ikke var fiksa da han kjøpte den.

9233198[/snapback]

 

Vet ærlig talt ikke hvorfor jeg fikk den så billig, giroverføringa fungerte helt fint, men var veldig slarken og føltes som å røre i grøten, monterte litt nye foringer og shortshift så ble den tight og fin og kjøregleden ble mye større. :)

Lenke til kommentar

Var vel den gongen eg brukte heile 100,- på eit tilbud på ein butikk, det inneholdt tre valgfrie (men gamle) PC spel. Det var tre jævlig, kjedelege spel. Eit anna tilbud på ein annan butikk inneholdt to av dei spela eg kjøpte (dei kjedelegaste) og eit anna kjedeleg spel, til 20,- kroner. Sjølv meiner eg det er for dyrt, det er ikkje verdt det.

 

Tja, veit ikkje kva mitt beste kjøp er, men det eg skreiv ovenfor er i hvert fall ein av dei dårlegaste.

Lenke til kommentar

kjøpte et oppblåsbart basseng en gang.

Det kosta 600 kr, så jeg fiska frem visaen, men akkurat da jeg hadde trykka koden så jeg en tilbudlapp på siden av esken.

 

Jeg trykket avbryt, men dama i kassen sa at jeg skulle få mellomlegget i cash.

 

MAO jeg fikk et gratis basseng og 300 kr i cash.

Ikke så ærlig, men men... ;)

Lenke til kommentar

Kjøpte gave til kjæresten min, en veske som kostet 1600kr, men fikk prutet den ned til 860kr. Fikk innkjøpspris av den unge damen i butikken. Jeg er keggas :D

 

Gikk på Kvadda vgs i kr.sand. Betalte 50 lapp for et horn som kostet 16kr. Også fikk jeg 200kr tilbake. Hun damen i kassa var ikke god i hoderegning :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...