Gå til innhold

Ett av dine beste kjøp...


Blå ku

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En bukse jeg kjøpte på salg på Blend for 250kr. De hadde bare min størrelse og anorektikerstørrelser igjen. Var sånn. siste rest av en bukse som nesten må ha kosta en del tidligere, for den var så fin! :wee: Og de hadde akkurat min størrelse i Blend-bukser (W28"-L32") og den passer helt perfekt, hihi. :wee: Det beste var jo prisen. :p

 

Ellers kjøpte jeg nylig et Trust TB-4200-tegnebrett. Har ikke hatt det så lenge eller tegnet noe spesielt fint og skryteverdig ennå, men det har hittil gitt meg, broren min, min ikke-så-altfor-utrolig-datakyndige mor, søstra mi, "nerde"-vennene mine og pappa ganske mye underholdning. :p Jeg mener.. Til og med mamma satt foran pc-en en liten stund og tegnet og syntes det var kjempegøy, for det ble så fint.. Et veldig godt kjøp. :wee:

Lenke til kommentar

I kantina er det ofte en del gratis mat å få, da han som jobber der alltid gir mer tilbake enn det du i utgangspunktet ga ;)

 

Ellers er jeg veldig fornøyd med min nye iMac 24" jeg kjøpte brukt til 16 000 (topp spec'et).

 

Kjøpte en mobil på QXL til en verdi av 8500,- til 1300,-.

 

Ellers har jeg gjort noen andre gode kjøp også :)

Lenke til kommentar

Et av mine beste kjøp? Ja det skal jeg fortelle deg!

 

Det var i går, kjøpte meg 3 flasker Imsdal etter Nullskattesnylterne-konserten jeg sang som en gal på! Aldri vært så tørr i halsen, å det har definitivt aldri vært så godt med vann :love: Drakk også i tillegg, så ble HELT sandpapir neddi der! :p

Lenke til kommentar

Cd-spillern jeg har i bilen. En Pioneer DEH-P88RS. Sier kanskje ikke så mange her så veldig mye, men det er en cd-spiller i Pioneer sin reference serie. Noe som tilsier at den gir en helt fantastisk ren lyd. Også er den utrolig pen.

 

Kosta 6000 i norge når jeg kjøpte den. Fikk den for 3000 på en amerikansk webshop :p

 

Beste kjøpet jeg kan huske nå ihvertfall.

Lenke til kommentar

Var ute etter billige fotballsko, så eg traksa inn på ein sportsbutikk og fortalte kva eg var ute etter. Karen bak kassa geleida meg bort til fotballskoa og drog fram eit par som var på tilbod. Dei kosta tidligare 700, men var nedsett til 500 og eg fekk dei for 300 sidan det var siste paret.

Lenke til kommentar
Da jeg kjøpte min Creative Zen vision:M for 1000kr. Var en kar som hadde fått det som bursdagsgave, men han hadde ikke bruk for det. Halv pris.

8824548[/snapback]

 

1000 kr ? Jeg betalte rundt 2700 kroner for den! Men det var da den akkurat hadde kommet ut.

 

 

Mitt beste kjøp. Tjah. Når vi var på klassetur i polen bestilte vi pizza på resturant (STOR, og det er den beste jeg noensinne har smakt) til ca 20 kroner. Vi var 6 stykker som spiste og hele regninga kom på rundt 100 kroner. Da hadde vi bestilt 2 pizzaer + at alle sammen hadde drukke ett par brus hver. :D Ikke mye det når det skulle deles..

 

Ellers gjorde jeg og søsteren min et godt kjøpt på nettauksjon. Fikk nytt massasjesett til 11 kroner ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...