Gå til innhold

Ett av dine beste kjøp...


Blå ku

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier.

Hva er et av dine beste kjøp

 

Har du kjøpt noe til en sinnsykt lav pris.?

Har du pruta ned noe sinnsykt mye...?

Hva er det beste du har kjøpt?

Eller har du gjort et skikkelig kupp på auksjon?

 

FORTELL! :D

Endret av joahas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morgan-gitaren min som ordinært koster 4-5000kr var på tilbud til under 3000kr og den spiller som en gitar til nærmere 10000kr. Fornøyd med den. Også fikk jeg kjøpt alle tre LotR extended ed. dvd-boksene for 29kr stk ganske nylig etter de var sluppet på en norsk nettbutikk. Skrivefeil i prisen som gikk glatt gjennom. Ellers lite. Håper jeg finner noen røverkjøp når jeg skal kjøpe både bil, leilighet og stereo til samlet verdi av nesten 2,5 mill snart.

Lenke til kommentar

Kjøpte ekte Converse-sko ubrukt på eBay, betalte vel bare 220 kr for dem, 350 ble totalprisen med frakt og sånn. Skikkelig røverkjøp, den typen sko hadde kosta minst 600 i Norge.

 

Kommer ikke på noen særlig bedre kjøp, unntatt da jeg kjøpte stoff og sånn til den store Kirbyen min, den eier. :)

Lenke til kommentar

Mitt gode kjøp ligger hverken i pruting eller noe nyttig (definer nyttig).

Det kan neppe regnes som kjøp da jeg hverken kjøper noe eller kjøpet er fatalt. (definer fatalt) da jeg gjennom hele livet vill måtte kjøpe dette opptill flere ganger i uka.

Jeg er nemlig overaskende flink til å drikke meg full på andres øl, tross mitt maskuline skjønn!

*aplaus*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...