Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Google kart og HTC Touch hjalp oss!Nå skal dere høre, min gamle beinskjøre mor ramla ned kjellertrappa i forrige uke. Med ambulanse ble hun kjørt til Ullevold sykehus, og hennes to kjære sønner skulle på besøk. Sjåføren var sikker på at han viste veien, men etter mye leting tok jeg fram min elskede TOUCH og satte i gang Google kart. Med tjenesten veibeskrivelse var det enkelt å finne fram.Med dette vil jeg anbefale alle å installere Google kart. Linken ligger på 1. siden.BTW: Med moder’n gikk det relativt bra. Hun hadde ”bare” brukket 3 ribbein og måtte broderes litt i skallen …Tobias
Så bra!Har selv innstalert Google maps og må si jeg er meget fornøyd med programmet. Det fungerer jo akuratt som en gps.
Noen som følger med på hva HTC Touch koster nå? Med og uten abb. ? Begynner å bli litt interessert i denne..Edit: Er det noen kjente bugs i denne modellen eller som jeg burde vite om? :p Orker ikke lese gjennom 1200 innlegg.. hehe
Så langt har jeg ikke funnet noen bugs utenom den messengeren bugen som er blitt fikset.Prisen på telefonen har sunket ganske drastiskt. Selv betalte jeg 2800 for den med et veldig billigChess abonnement. Du kan jo ta en titt på dette tilbudet: her..Litt kjipt akuratt det abonnementet. Selv fikk jeg heldigvis velge touch abonnementet til chess som ikke har månedsavgift.

Ser at den koster 1kr ja.. med det derre gold greiene.. men er det bindingstid på dette abb? og hvor mye koster det for å bryte abb. etter at jeg har kjøpt denne? :p

Bindingstid er det, men ikke operatørlås. Tror ikke det lønner seg å skifte abbnement. Det er et ganske rimelig abbonement, men du kan jo finskjemme sided å se hva de skal ha for å bryte det.

Men sammlignet med denne prisen er det ganske rimelig. I tillegg har chess en nokså rimelig gprs pris. 14 kr per mb.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Google kart og HTC Touch hjalp oss!Nå skal dere høre, min gamle beinskjøre mor ramla ned kjellertrappa i forrige uke. Med ambulanse ble hun kjørt til Ullevold sykehus, og hennes to kjære sønner skulle på besøk. Sjåføren var sikker på at han viste veien, men etter mye leting tok jeg fram min elskede TOUCH og satte i gang Google kart. Med tjenesten veibeskrivelse var det enkelt å finne fram.Med dette vil jeg anbefale alle å installere Google kart. Linken ligger på 1. siden.BTW: Med moder’n gikk det relativt bra. Hun hadde ”bare” brukket 3 ribbein og måtte broderes litt i skallen …Tobias
Så bra!Har selv innstalert Google maps og må si jeg er meget fornøyd med programmet. Det fungerer jo akuratt som en gps.
Noen som følger med på hva HTC Touch koster nå? Med og uten abb. ? Begynner å bli litt interessert i denne..Edit: Er det noen kjente bugs i denne modellen eller som jeg burde vite om? :p Orker ikke lese gjennom 1200 innlegg.. hehe
Så langt har jeg ikke funnet noen bugs utenom den messengeren bugen som er blitt fikset.Prisen på telefonen har sunket ganske drastiskt. Selv betalte jeg 2800 for den med et veldig billigChess abonnement. Du kan jo ta en titt på dette tilbudet: her..Litt kjipt akuratt det abonnementet. Selv fikk jeg heldigvis velge touch abonnementet til chess som ikke har månedsavgift.

 

Bindingstid er det, men ikke operatørlås. Tror ikke det lønner seg å skifte abbnement. Det er et ganske rimelig abbonement, men du kan jo finskjemme sided å se hva de skal ha for å bryte det.

Men sammlignet med denne prisen er det ganske rimelig. I tillegg har chess en nokså rimelig gprs pris. 14 kr per mb.

 

Ser at den koster 1kr ja.. med det derre gold greiene.. men er det bindingstid på dette abb? og hvor mye koster det for å bryte abb. etter at jeg har kjøpt denne? :p

 

 

Ja ok ;) Skal se hva jeg finner ut av! Takk så mye for hjelpen!

Lenke til kommentar

Jeg har fulgt med rimelig hyppig både på denne tråden og tråden om HTC TyTN II, men har enda ikke sett noen som har funnet et bra synkroniseringsprogram for kontakter mellom tlf og pc. Vet at man kan gjøre det via outlook, men synes det blir litt for tungvint. Det jeg leter etter er rett og slett noe som ligner "MyPhoneExplorer". Bruker for tiden Touch og lurer på å invistere i en TyTN II.

 

På forhånd takk for hjelp :D

Lenke til kommentar

Nå er jeg den stolte eieren av en Touch! :p Som mange sier, så er den mye mindre enn det jeg hadde trodd.. hehe.. Men, jeg har noen spørsmål!

 

1. - Kan man ikke overføre programmer og .cab-filer over på minnekortet, forså å installere det på telefonen? Jeg har Mac, så edt medfølgende programmet fungerer selvsagt ikke. Så jeg har ikke noen andre valg.

 

2.- Hvordan søker jeg etter trådløse nettverk?

 

Skal nevnes at jeg aldri har vært borti en WM telefon før. So don't judge me!! :p

Lenke til kommentar
Fikk du ikke en med i esken da? Jeg fikk..

 

Ah, er den sexy? Tenkte ikke så langt. :p

 

Mobilen min ble postlagt for tre dager siden, ingen fremgang til denne tid.

 

Joda, den funker den :p Trenger så og si en veske til denne mobilen siden en skramme i skjermen er krise.. hehe

Lenke til kommentar
Fikk du ikke en med i esken da? Jeg fikk..

 

Ah, er den sexy? Tenkte ikke så langt. :p

 

Mobilen min ble postlagt for tre dager siden, ingen fremgang til denne tid.

 

Joda, den funker den :p Trenger så og si en veske til denne mobilen siden en skramme i skjermen er krise.. hehe

 

Ja, jeg vil nok også ha brukt for en, så da ser jeg om den som følger med gjør jobben.

Lenke til kommentar
nå har det mest utenkelige skjedd!

skjermen på min Touch ser ut til å ha knust innvendig, den er helt hvit og et par steder er det sorteflekker, med noe som ser ut som en sprekk inni.

 

Åååååh! Den svir! Hvordan fikk du det til?

 

skulle skru på et lys over sofaen, så satt kneet ned i sofaen og uheldig vis lå mobilen under der, men det var ikke noe hardt, så skjønner ikke at den ikke tålte det, hadde jo til og med etuiet på

Endret av mariusgh
Lenke til kommentar
nå har det mest utenkelige skjedd!

skjermen på min Touch ser ut til å ha knust innvendig, den er helt hvit og et par steder er det sorteflekker, med noe som ser ut som en sprekk inni.

 

Åååååh! Den svir! Hvordan fikk du det til?

 

skulle skru på et lys over sofaen, så satt kneet ned i sofaen og uheldig vis lå mobilen under der, men det var ikke noe hardt, så skjønner ikke at den ikke tålte det, hadde jo til og med etuiet på

 

Det var jo en lei måte å ødelegge en telefon på!

Lenke til kommentar
nå har det mest utenkelige skjedd!

skjermen på min Touch ser ut til å ha knust innvendig, den er helt hvit og et par steder er det sorteflekker, med noe som ser ut som en sprekk inni.

Uff da!

Her er en av de sitene hvor du kan kjøpe ny skjerm (de har foresten nye "hus" i forskjellige farger også!)

http://cnn.cn/shop/htc-touch-c-277_391.html

Det kan godt tenkes at du finner billigere alternativ på Ebay ...

 

Her er en beskrivelse av hvordan du skal åpne Touch'en:

http://www.pdacenter.ru/razborka/razbor_htc_touch/

 

Tobias

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ikke mulig å lage nye mapper og flytte på programmene slik man vil? Slikt som man kan gjøre med Symbian.

 

F.eks hvis jeg vil lage en mappe som heter "Kontor", og flytte programmer fra den kategorien inn der.. Jeg er n00b i WM, så beklager for min uvitenhet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...