Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funket som bare det, når jeg fikk det andre avspillingsprogrammet, dro en AVI fil over å vips, funka som ei kule :)

 

Så da lurer jeg vel på hva slags filer støtter den? eller, hva er den fil-typen den støtter som tar minst plass, og må jeg ha et konverteringsprogram?

 

takk for hjelpen så lang ^^

Lenke til kommentar

Et konverteringsprogram som jeg kan anbefale i hvert fall er SPB Mobile DVD, funker som bare det etter min erfaring og konverterer raskt og enkelt de fleste filmer til et format telefonen min enkelt kan spille av. Bruker QVGA oppløsning, Xvid og beste kvalitet og det ser helt fint ut og i følge TCPMP benchmark klarer telefonen å spille det av i 180% hastighet.

 

P.S. Har ikke Touch

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Hmm, etter noen minutter begynner den AVI-filen å lagge også, får ikke spilt av de filene SBS.

 

Jeg trenger på å vite hva slags filer jeg kan bruke, som ikke lagger. Noen av dere som har touch må da kunne se video på den? Han som jeg snakket med fra HTC sa hvertfall at det skulle ikke være noe problem og legge over videofiler og se på dem, men kan jo bli et problem om det lagger.

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg det SPB til å funke, har jo bare trial da, men regner med at det kanskje ligger mindre lovlige versjoner i de mørke hjørner av internett? oO

 

:D

 

Ikke nevn noe ulovlig! Det siste vi vil er at denne tråden blir stengt :p hehe...

 

Moderator! La oss få slippe unna med en advarsel for denne gang! ;)

Lenke til kommentar

Igår, så tok jeg steget og kjøpte meg Age Of Empires til Touch'en min. Må si jeg er meget(!) imponert av hvordan utviklerne har klart å portere dette spillet til en håndholdt "dings" uten å miste kvalitet! Alt er helt likt orginalspillet! Minnene strømmer på også ja!:D

 

Anbefales på det sterkeste! Man kan også laste ned en demoversjon gratis!

Lenke til kommentar

Hehe.. Tenkte bare jeg skulle si ifra jeg før uhellet er ute! Men men..

 

Ja, jeg har hatt min Touch i ca. 1 uke nå, og er utrolig fornøyd. Har aldri hatt en WM telefon før denne, så jeg er selv ganske n00b i dette :p Men jeg begynner å skjønne ting!

Så dette skal bli bra dette! :)

Lenke til kommentar
Så da lurer jeg vel på hva slags filer støtter den? eller, hva er den fil-typen den støtter som tar minst plass, og må jeg ha et konverteringsprogram?
TCPMP supports many audio, video, and image formats, including AC3, HE-AAC, AMR, DivX, FLAC, H.263, H.264, JPEG, Monkey's Audio, MJPEG, MPEG-1, MP2, MP3, Musepack, MS-MPEG4-v3, PNG, Speex, TIFF, TTA, Vorbis, WAV, WavPack and XviD. It supports many container formats, including 3GP, ASF, AVI, Matroska, MPEG, OGG, OGM and QuickTime. Some formats, such as H.264, require a plugin, which may hamper performance.

Når det kommer til minst plass er det H.264 og MPEG4 ( XviD, DivX ) med AAC/MP3 som nok er de beste, men H.264 bruker etter min erfaring mye mer CPU, så jeg bruker XviD/MP3/AVI som fila jeg lastet opp. ( Det beste for filer som skal spilles av er forrsten X264/AAC/Matroska )

 

Ett spørsmål... Skal ikke Windows Media Player kunne spille av .avi-filer?

AVI er bare et containerformat og forteller ingenting om hva som er inni. Selv om den kan demuxe AVI betyr ikke det at den kan spille av fila.

 

Nå fikk jeg det SPB til å funke, har jo bare trial da..

Hvorfor laste ned et dumt trialprogram når det finnes alternativer? Både PocketDivXEncoder og Super er grafiske grensesnitt for åpne og frie bibliotek:

 

As SUPER © is a simple GUI, the quality of the rendered files or the played files DOES NOT depend on SUPER ©

The speed, rendered quality or the variety of the codec selection are the result of the great work achieved

by the respective authors of ffmpeg , MEncoder , Mplayer , x264 , ffmpeg2theora , MusePack (mpc) ,

libavcodec library (compiled inside ffmpeg and MEncoder) & the theora/vorbis RealProducer's plugIn.

The whole credit SHOULD go to these authors for their great ongoing projects.

Lenke til kommentar

supert Johondoe! bryr meg lite om tiden, tid har jeg nok av :)

 

er vant til batchBPG til nintendo DS sin R4 ting, det tok typ 5min og konvertere 100mb oO!

 

takktakk

 

 

EDit, nå for jeg ikke vekkerklokke til å funke, eller det funker, men jeg får ikke til å velge feks en mp3-fil som vekkerklokkesignal... Aner ikke hvor jeg skal putte lyden

 

EDIT2: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=853926&hl=

Endret av Faldmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...