Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett spørsmål.. Hvor lenge er det normalt at batteriet varer? Altså.. Nå er kl.16:25 og batteriet ligger på 85%.. Jeg ladet tlf. inatt.. Er dette normalt?

 

Batteriet mitt varer ca. 18 timer.. Og da bruker jeg den normalt, uten musikkhøring og film-titting..

 

Kan noen være så vennlig å svare? For dette irriterer meg.

Lenke til kommentar

Heh, jeg har hele tiden syntes at batteriet holdt så utrolig kort. Jeg hadde kjørende "slide2unlock". Jeg slettet det for noen dager siden for å få litt bedre plass (sliter litt med det på telefonminnet, spørs om det er min engelske rom som er problemet?), og siden har batteritiden mangedoblet seg.

 

Nå ser det ut til at jeg kan bruke den rundt 3 døgn uten lading, noe som i forhold til mine erfaringer er like godt som de fleste samsung-telefonene jeg har hatt :)

Lenke til kommentar
Heh, jeg har hele tiden syntes at batteriet holdt så utrolig kort. Jeg hadde kjørende "slide2unlock". Jeg slettet det for noen dager siden for å få litt bedre plass (sliter litt med det på telefonminnet, spørs om det er min engelske rom som er problemet?), og siden har batteritiden mangedoblet seg.

 

Nå ser det ut til at jeg kan bruke den rundt 3 døgn uten lading, noe som i forhold til mine erfaringer er like godt som de fleste samsung-telefonene jeg har hatt :)

 

Hmm.. Mystisk.. For når jeg hadde batterystatus på, så tok batteriet kveld enda tidligere enn nå.. Tror jeg skal slette alt av programmer jeg har, og se om det hjelper. Kanskje jeg finner ut hva problemet er da.

 

Men! Er det noen som vet hva problemet kan være, eller har noen tips & tricks, so be my guest! Share it! :)

Lenke til kommentar

Min 1.5 år gamle 9100 med samme prosessor ( OMAP850 ) og 1300 (?) mAh batteri koblet jeg fra USB-kabelen på jobb på fredag rundt 17:00 og koblet den tilbake i morges 09:00, og da var status på 87%. Jeg ringte omtrent 20 min i helga og sendte et par ti meldinger.

 

Før da jeg kjørte all slags programmer hele tiden på "Today"-menyen hadde jeg batterikapasitet på under to døgn med tilsvarende bruk.

Lenke til kommentar

Okay! Er vant til gode batteritider, så dette var ett lite sjokk.. hehe..

 

Men! En ting til.. Hvorfor sync'er telefonboken MSN kontaktene mine hver eneste gang jeg logger på? Jeg slettet de første gang, men dette er ikke noe jeg har lyst å drive på med som hobby.. Noen som har kommet på med en løsning?

Lenke til kommentar
Batteriet varer mer enn ett døgn.

 

Kommer uansett an på hva du bruker telefonen til, hvis du eksempel hører på musikk 5-6 timer om dagen tærer jo det på.

 

Ja, det var de jeg tenkte meg. Så jeg slettet batterystatus og slikt for å se om det var dette som slukte batteriet. Så igår kveld ladet jeg tlf. før jeg la meg. koblet fra mobilen fra laderen og la meg. Idag morges så hadde den bare sunket til 98%. Altså uvanlig lite for min mobil.

 

Så jeg vet ikke hva som foregår. Husker når jeg fikk meg en Samsung D600. I begynnelsen så varte batteriet en halv dag, men etterhvert når jeg hadde ladet den ett par ganger, så kunne den holde ut i ca. 2dager. Så det er mulig jeg må "kjøre den inn" litt, men det merker jeg jo.

 

Ett annet problem jeg har lagt merke til er at mobilen "lekker" minne (RAM) som bare f***. Irriterende som pokker, men jeg tror jeg har funnet løsningen, men har ikke prøvd det enda. Så jeg håper på det beste!

Lenke til kommentar

Jeg fikk min HTC Touch i dag. Har problemer med å synkronisere enheten med PC-en.

 

Når jeg plugger i USB-kabelen er det tydelig at det er aktivitet (nettverksikonet nede i høyre hjørne arbeider).

 

Dette er dog alt som skjer, ingen veiledningsmeny dukker opp?

Lenke til kommentar
Jeg fikk min HTC Touch i dag. Har problemer med å synkronisere enheten med PC-en.

 

Når jeg plugger i USB-kabelen er det tydelig at det er aktivitet (nettverksikonet nede i høyre hjørne arbeider).

 

Dette er dog alt som skjer, ingen veiledningsmeny dukker opp?

 

Har du installert Active Sync? Etter at du har installert det og åpner programmet, så skal den finne mobilen med en gang.

Lenke til kommentar
Har du installert Active Sync? Etter at du har installert det og åpner programmet, så skal den finne mobilen med en gang.

 

Ja, men jeg får meldingen:

 

Kritiske kommunikasjonstjenester er ikke startet. Prøv å tilbakestille den mobile enheten, og prøv på nytt.

Lenke til kommentar
Har du installert Active Sync? Etter at du har installert det og åpner programmet, så skal den finne mobilen med en gang.

 

Ja, men jeg får meldingen:

 

Kritiske kommunikasjonstjenester er ikke startet. Prøv å tilbakestille den mobile enheten, og prøv på nytt.

 

Hmm.. merkelig.. Prøv å installer Active Sync igjen, og reboot mobilen. (Selv om jeg mistenker at det er PC-en din som roter) :p

Lenke til kommentar
Har du installert Active Sync? Etter at du har installert det og åpner programmet, så skal den finne mobilen med en gang.

 

Ja, men jeg får meldingen:

 

Kritiske kommunikasjonstjenester er ikke startet. Prøv å tilbakestille den mobile enheten, og prøv på nytt.

 

Hmm.. merkelig.. Prøv å installer Active Sync igjen, og reboot mobilen. (Selv om jeg mistenker at det er PC-en din som roter) :p

 

Hvor reinstallerer man denne "rare" programvaren?

Lenke til kommentar
Har du installert Active Sync? Etter at du har installert det og åpner programmet, så skal den finne mobilen med en gang.

 

Ja, men jeg får meldingen:

 

Kritiske kommunikasjonstjenester er ikke startet. Prøv å tilbakestille den mobile enheten, og prøv på nytt.

 

Hmm.. merkelig.. Prøv å installer Active Sync igjen, og reboot mobilen. (Selv om jeg mistenker at det er PC-en din som roter) :p

 

Hvor reinstallerer man denne "rare" programvaren?

 

Av-installer Active Sync. Gå inn på "Kontrollpanel--> Legg til/Fjern Programmer--> Active Sync. (Ligger vel på toppen)

 

Så installerer du den igjen. Husk å restart PC-en etter at du har installert det.

Lenke til kommentar

Dette forstår jeg virkelig ikke noe av. :thumbdown:

 

Har avinstallert, installert og startet maskinen på ny, får melding om at enheten er funnet, men så skjer det ikke noe mer - prøver å starte ActiveSync manuelt, men ingenting skjer.

 

Alltid gøy når slikt skjer når man har fått seg noe nytt. Heh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...