Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, dere som har fått den sendt allerede- gikk det lang tid før schenker oppdaterte statusen? Min har stått på "Calculate ETA" i 2 dager nå :S

9440608[/snapback]

 

2007-09-06 16:09 DK - COPENHAGEN DEPARTED SORTING HUB

2007-09-06 09:39 DK - COPENHAGEN ARRIVED COMPLETE AT      SORTING HUB     

2007-09-06 09:39 DK - COPENHAGEN ARRIVED AT SORTING HUB 2007-09-05 09:22 DK - COPENHAGEN CALCULATE ETA     

2007-09-04 20:32 DK - SCHENKER            CALCULATE ETA     

2007-09-04 15:19 DK - SCHENKER ORDER DETAILS RECEIVED

 

ETA er 10/9

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fjty4al9
Hmm, dere som har fått den sendt allerede- gikk det lang tid før schenker oppdaterte statusen? Min har stått på "Calculate ETA" i 2 dager nå :S

9440608[/snapback]

 

 

2007-09-06  NO - Alnabru ARRIVED TO TERMINAL       

2007-09-05 16:11 DK - COPENHAGEN DEPARTED SORTING HUB     

2007-09-05 13:36 DK - COPENHAGEN ARRIVED COMPLETE AT SORTING HUB     

2007-09-05 02:27 DK - COPENHAGEN ARRIVED AT SORTING HUB     

2007-09-03 11:32 DK - SCHENKER CALCULATE ETA     

2007-09-03 10:22 DK - SCHENKER ORDER DETAILS RECEIVED

 

ETA hos meg er 07.09. Satser på at de klarer dette ellers må jeg reise 6 timer ens ærend en annen dag for å hente den :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fjty4al9
ETA var 02.10, men den ble sendt i dag! :D...bestillingsdato 01.07

9441563[/snapback]

 

ETA hos dell er ikke samme som ETA hos schenker :)

9441578[/snapback]

Okei da, ekspedert ;)...var en positiv overraskelse for det, siden ETAen stod på 02.10

9441826[/snapback]

 

Min fikk endret leveringsdato fra 11. september til 24. oktober den 1. september. Senere på dagen ble den sendt. Lurer litt på hvorfor dell gjør dette mot oss ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg fått min. Har hatt den siden i går og fått testa ut litt. Ingen irriterende lyder her enda hvertfall, vifta går av og til men kun med et stille sus såvidt hørbart. Virker veldig kjapp og fin og skjermen er fantastisk.

 

Hovedspec:

LED-skjerm

T7500

2 Gb ram

Gforce 8400

9 celle batteri

+ div annet.

 

Spent på batterikapasitet og varmeutviklingen under mer arbeid.

Og denne voldsomme lyden fra DVDspilleren jeg hørte på youtube er slettes ikke så høy jeg regnet med. Svært godt førsteinntrykk, håper det varer!

Lenke til kommentar
Sikkert noen som har besvart dette tidligere, men hvor lang tid tar det gjennomsnittlig fra ordren blir ekspedert til den blir levert av Schenker?

9448061[/snapback]

Tok 6 dager her. Min ble ferdig på lørdagen som var, fikk den nå i kveld. Må si at jeg er veldig imponert over den selv så langt. Den er jo så kjapp. Er jo som å sitte på en stasjonær. Og kjappere skal den bli. Skal bytte ut disken så snart jeg har råd til det. Men kan ikke si at hastigheten plager meg så mye så langt.

 

Jeg elsker tastaturet, touchpaden og skjermen. Det er dette som skiller den fra konkurrentene for min del. Har aldri vært borti en så lyssterk skjerm på en så liten bærbar før. Tastene på tastaturet er store og veldig lette, i tillegg til komfortable å trykke på. Touchpaden er liten, men veldig responsiv. Den trenger rett og slett ikke å være større.

 

Jeg angrer nesten litt på at jeg valgte nVidia grafikk. Intel sin integrerte hadde sannsynligvis holdt for meg, i tillegg til at jeg hadde fått bedre batterilevetid. Men men. Får nå se om jeg kommer til å plages nå særlig av å ha litt redusert batterilevetid. Har bare hatt den i knappe 2 timer, så er litt tidlig å si noe som helst ennå ^^

 

Kan si at jeg ikke har merka noe til den høyfrekvente lyden. Men skal si ifra hvis jeg hører noe til den.

Lenke til kommentar
Da er maskinen min ferdig ekspedert og sendt...etter andres utsagn skulle den være her om ei lita uke....Bestillt 3/8 - og snart levert...det er omtrent 6 uker fra bestilling til den kommer - er fornøyd med det.

I tillegg fikk jeg 1500 i avslag for lang ventetid, siden den egentlig var estimert til 18/10.

9448377[/snapback]

 

Irritert!!

 

Jeg bestillte 28.06 og jeg er fortsatt i preproduksjon

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fjty4al9

har mottatt min i dag som forventet og hittil er jeg ganske fornøyd. Til tider er den høyfrekvente lyden der, men vi får se hvordan det utarter seg. Den er ikke så veldig plagsom, men det er klart det ikke skal være slik.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...