Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fjty4al9
Noen av dere som har fått M1330 som har en god trådløs router å anbefale? Noen som har forsøkt å koble maskinene opp mot LCD tv via Hdmi?

9457256[/snapback]

 

Linksys wrt54 har jo alltid vert en god router, men det er vel bedre å finne en som takler N standarden om man har kjøpt dette kortet med m1330en. Jeg skal prøve å koble til plasmaen min med hdmi senere i dag når jeg kommer tilbake til leiligheten.

Lenke til kommentar
Noen av dere som har fått M1330 som har en god trådløs router å anbefale? Noen som har forsøkt å koble maskinene opp mot LCD tv via Hdmi?

9457256[/snapback]

 

Linksys wrt54 har jo alltid vert en god router, men det er vel bedre å finne en som takler N standarden om man har kjøpt dette kortet med m1330en. Jeg skal prøve å koble til plasmaen min med hdmi senere i dag når jeg kommer tilbake til leiligheten.

9457302[/snapback]

Vurderer denne D-link DIR-655

http://www.dinside.no/php/art.php?id=372517

 

Noen som har erfaring med den? Kommer godt ut på ulike tester som er gjort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fjty4al9
Noen av dere som har fått M1330 som har en god trådløs router å anbefale? Noen som har forsøkt å koble maskinene opp mot LCD tv via Hdmi?

9457256[/snapback]

 

Linksys wrt54 har jo alltid vert en god router, men det er vel bedre å finne en som takler N standarden om man har kjøpt dette kortet med m1330en. Jeg skal prøve å koble til plasmaen min med hdmi senere i dag når jeg kommer tilbake til leiligheten.

9457302[/snapback]

Vurderer denne D-link DIR-655

http://www.dinside.no/php/art.php?id=372517

 

Noen som har erfaring med den? Kommer godt ut på ulike tester som er gjort.

9457326[/snapback]

 

virker jo bra den der da, men etter alle problemene jeg og bekjente av meg har hatt med d-link 624 og 624+ kommer jeg nok ikke til å kjøpe d-link router igjen.

Lenke til kommentar

Litt of topic, men ville ikke D-link-snakket gå helt uimotsagt:

 

Jeg opplevde selv store problemet med D-link 624+ - og endte med å sende skiten tilbake. Noen måneder etterpå ble det visstnok klart at grunnen til at den var så ekstremt ustabil skyldes defekte strømforsyninger. Men uansett tenkte jeg: aldri mer D-Link.

 

Men nå i sommer kjøpte jeg likevel D-link 655, etter å ha trålet gjennom flere forum, brukerraporter og tester. Og den funker altså meget godt.

Lenke til kommentar

Til alle som har spørmål om hvilken RAM de skal gå for, se litt lengere bak i tråden og dere ser hvordan brikker man bør bestille. Jeg ga i overkant av 1600kr. for 4GB av disse, og det er ikke noe skumlere enn to helt almindelige 2 x 2GB DDR2-SODIMM på 667MHz (PC5300).

 

Jeg bestilte min M1330 med kun 1GB og da fikk jeg to middelmådige 512MB Hynix brikker. "Billigrammen" fra kingston som jeg fikk fra stretto.no er av den svært så annerkjente D9 serien fra Micron og regnes for noe av det mer stabile som er i salg.

 

Men bestiller man 4GB fra Dell spørs det om man får minne av samme høye kvalitet :thumbdown: Men kjøp minnet selv og du vet hva du får. Jeg er uansett storfornøy med mine.

 

Ellers så kan det jo nevnes at maskinen min ikke har gitt fra seg den ekle pipelyden andre har opplevd og jeg liker maskinen bedre for hver dag jeg har brukt den. Har vel hatt den i 2 uker nå.

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
Ellers så kan det jo nevnes at maskinen min ikke har gitt fra seg den ekle pipelyden andre har opplevd og jeg liker maskinen bedre for hver dag jeg har brukt den. Har vel hatt den i 2 uker nå.

9460255[/snapback]

 

Men alle variablene som finnes, kan du alikevel gi en liten pekepinn på batteritid?

Lenke til kommentar
Ellers så kan det jo nevnes at maskinen min ikke har gitt fra seg den ekle pipelyden andre har opplevd og jeg liker maskinen bedre for hver dag jeg har brukt den. Har vel hatt den i 2 uker nå.

9460255[/snapback]

 

Men alle variablene som finnes, kan du alikevel gi en liten pekepinn på batteritid?

9460513[/snapback]

Jeg enda ikke brukt 9 celler-batteriet, men 6 celleren gir meg iallefall minst 3 timer "hard" surfing på hytta ;) Rakk ikke å kjøre det helt tomt da jeg ofte ønsker å finne på andre ting enn å sitte på nettet når jeg først er der.

Lenke til kommentar
Noen av dere som har fått M1330 som har en god trådløs router å anbefale? Noen som har forsøkt å koble maskinene opp mot LCD tv via Hdmi?

9457256[/snapback]

 

Linksys wrt54 har jo alltid vert en god router, men det er vel bedre å finne en som takler N standarden om man har kjøpt dette kortet med m1330en. Jeg skal prøve å koble til plasmaen min med hdmi senere i dag når jeg kommer tilbake til leiligheten.

9457302[/snapback]

Airbass; Har du fått muligheten å koble opp maskina til plasmaen din via Hdmi??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fjty4al9
Noen av dere som har fått M1330 som har en god trådløs router å anbefale? Noen som har forsøkt å koble maskinene opp mot LCD tv via Hdmi?

9457256[/snapback]

 

Linksys wrt54 har jo alltid vert en god router, men det er vel bedre å finne en som takler N standarden om man har kjøpt dette kortet med m1330en. Jeg skal prøve å koble til plasmaen min med hdmi senere i dag når jeg kommer tilbake til leiligheten.

9457302[/snapback]

Airbass; Har du fått muligheten å koble opp maskina til plasmaen din via Hdmi??

9463729[/snapback]

 

kom ikke tilbake til leiligheten før i dag tidlig og da reiste jeg rett på skolen etter det. men skal se om jeg får testet det senere i dag :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått PCen min. Med pipelyd og fingertrykkavleser som jeg ikke skulle ha... Blir vel en mail til Dell senere i dag.. Skal se om jeg får gjort noe med lyden..

9464935[/snapback]

Enda en med pipelyd :(...

 

Er det noen andre enn meg som har bestilt med CCFL-skjerm? :p...føler som at jeg er den eneste i landet

 

Arrived at sorting hub.

Endret av -Codeman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...