Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var min sendt :D

9404462[/snapback]

 

 

Når skiftet den til "I produksjon"?

9409985[/snapback]

I går, 1. september.

 

På fredag ble den endret fra pre-produksjon til i produksjon. Men, opprinnelig stod det at den var i pre-produksjon den 8. august. Og når den ble satt til "i produksjon", så stod det også 8. august. Merkelig greier. Tror min plutselig ble avansert fort igjennom systemet. Sendte på mail og maset på fredagen nemlig.

Lenke til kommentar
Da var min sendt :D

9404462[/snapback]

 

 

Når skiftet den til "I produksjon"?

9409985[/snapback]

I går, 1. september.

 

På fredag ble den endret fra pre-produksjon til i produksjon. Men, opprinnelig stod det at den var i pre-produksjon den 8. august. Og når den ble satt til "i produksjon", så stod det også 8. august. Merkelig greier. Tror min plutselig ble avansert fort igjennom systemet. Sendte på mail og maset på fredagen nemlig.

9411681[/snapback]

 

Min skiftet også til "i produksjon" i går (og datoen forble uendret akkurat som hos deg), og akkurat nå skiftet den til "klargjøring før levering". Hurra!

Endret av Warwick
Lenke til kommentar

Da gikk begge mine i produksjon også, bestilt 5/7.

 

For dere som allerede har mottat sin, var det slik at Schenker ringte og avtalte levering? Tenker i forbindelse med muligheten for å avtale et litt mer spesifikt møtested/tidspunkt enn adressa mi, da den ene pc'n skal leveres i ei stor blokk uten ringeklokke, ikke akkurat en dør på en villa=)

Lenke til kommentar
Da gikk begge mine i produksjon også, bestilt 5/7.

 

For dere som allerede har mottat sin, var det slik at Schenker ringte og avtalte levering? Tenker i forbindelse med muligheten for å avtale et litt mer spesifikt møtested/tidspunkt enn adressa mi, da den ene pc'n skal leveres i ei stor blokk uten ringeklokke, ikke akkurat en dør på en villa=)

9413246[/snapback]

Schenker sendte en melding til min mobiltelefon

og ba meg ringe dem og avtale levering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fjty4al9

da var ordren min ferdigbehandlet.. gikk faktisk under 2 mnd fra jeg bestilte til den var produsert og ekspedert da :p

nå gjenstår det bare å se om jeg blir fornøyd med maskinen. Får satse på at det ikke er noe trøbbel med pipelyder og slikt lenger :) har vel kanskje pcen til helgen da om jeg er heldig

Lenke til kommentar
Da gikk begge mine i produksjon også, bestilt 5/7.

 

For dere som allerede har mottat sin, var det slik at Schenker ringte og avtalte levering? Tenker i forbindelse med muligheten for å avtale et litt mer spesifikt møtested/tidspunkt enn adressa mi, da den ene pc'n skal leveres i ei stor blokk uten ringeklokke, ikke akkurat en dør på en villa=)

9413246[/snapback]

Schenker sendte en melding til min mobiltelefon

og ba meg ringe dem og avtale levering.

9414221[/snapback]

 

ok.

 

For dere som allerede har mottatt pc'n, hvor mange dager brukte Schenker på leveringen fra Irland?

Lenke til kommentar
Da var min sendt :D

9404462[/snapback]

 

 

Når skiftet den til "I produksjon"?

9409985[/snapback]

I går, 1. september.

 

På fredag ble den endret fra pre-produksjon til i produksjon. Men, opprinnelig stod det at den var i pre-produksjon den 8. august. Og når den ble satt til "i produksjon", så stod det også 8. august. Merkelig greier. Tror min plutselig ble avansert fort igjennom systemet. Sendte på mail og maset på fredagen nemlig.

9411681[/snapback]

 

Min skiftet også til "i produksjon" i går (og datoen forble uendret akkurat som hos deg), og akkurat nå skiftet den til "klargjøring før levering". Hurra!

9411740[/snapback]

 

Da var min ekspedert.

 

Bestilt 4/7, sendt 2/9.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...