Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Hvis en ringer til Dell er det nå mulig å få kjøpt denne med Penryn :thumbup:

 

Snakka med en på "Dell chatten" og han sa at penryn ikke kommer helt enda! Jævla svenske faen :p Ikke særlig høflig var han heller.... minna meg bare på at han ville hjem siden klokka var nesten 18.00 :thumbdown:

Da er han ikke oppdatert, det ble mulig å bestille det i går!

 

En annen chatte-mann: "Det er det dessverre ikke. Det ligger ikke i vårt bestillingssystem, så det stemmer dessverre ikke."

De skal være informert nå, ring inn hvis du ikke tror meg!

 

Har snakka med samme mannen nå.... "Ja, og jeg syns det var litt pinlig at jeg ikke var klar over at den var kommer.. :-/" Hehe han fant den til slutt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det finnes muligheter for å få tak i et 4- eller 6-cellers batteri til en rimelig penge? Dell har ganske groteske priser på disse som løst ekstrautstyr. Bruker 6-cellers batteriet noe mer plass enn 4-cellers batteriet eller er den kun vekt som skiller disse fysisk?

Lenke til kommentar
Noen som vet om det finnes muligheter for å få tak i et 4- eller 6-cellers batteri til en rimelig penge? Dell har ganske groteske priser på disse som løst ekstrautstyr. Bruker 6-cellers batteriet noe mer plass enn 4-cellers batteriet eller er den kun vekt som skiller disse fysisk?

Du får det mye billigere om du kjøper det med maskinen.

 

Det er ikke noe synlig forskjell mellom 4 og 6-cellers

Endret av TommyTheGun
Lenke til kommentar
Du får det mye billigere om du kjøper det med maskinen.

 

Det er ikke noe synlig forskjell mellom 4 og 6-cellers

Ja dette har jeg forstått. I ettertid er det selvfølgelig etterpåklokskapen som gjelder. Men har noen klart å "prute" ned tilbehørspriser hos Dell i etterkant, eller er dette kun noe man kan klare å argumentere med under et komplett kjøp?

Lenke til kommentar
Noen som vet om det finnes muligheter for å få tak i et 4- eller 6-cellers batteri til en rimelig penge? Dell har ganske groteske priser på disse som løst ekstrautstyr. Bruker 6-cellers batteriet noe mer plass enn 4-cellers batteriet eller er den kun vekt som skiller disse fysisk?

 

 

588,75(6-cellers) inkludert moms og frakt; Ebay England . Husker ikke i farta hva posten skal ha for å kreve inn momsen, men du kan gjøre det selv ved å registrere deg hos Tollvesenet. For varer med verdi under 1000 inkludert frakt.

Lenke til kommentar

Har et problem med xps m1330. Det gjelder kobling av den bærbare til stereoanlegget. Jeg får en slags suselyd på høytalerene som ikke går bort. Akkurat som om det er det trådløse nettverket som forstyrrer, men det hjelper ikke når jeg slår av det trådløse nettverket..

 

Har koblet slik:

 

Fra audioconnectoren (har prøvd begge utgangene) og til stereoanlegget med en vanlig phono-plug ( http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=20187078 )

 

 

Har også prøvd slik:

 

Fra bærbar til flatskjerm med HDMI. Fra phonoplugger ( http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=20791918 ) på flatskjermen til stereoanlegget.

 

Får susing med begge måtene.

 

Noen som aner åssen man blir kvitt disse suselydene? Er jo fryktelig irriterende. Noen ganger blir det også en slags hakking på lyden, selv når jeg kjører musikken rett fra harddisken (skulle tro jeg kjørte fra et nettverk, og det derfor ble litt hakking...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...