Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Og da var min xps 1330 i hus. Måtte selvfølgelig hente´n i dag. Har sitti noen timer og knotta... Flott maskin. Ingen piping eller annen støy. Kanskje en svak susing fra harddisken, men sånn skal det være. Hittil fungerer alt som det skal. Gled dere! :new_woot:

Endret av Maariee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har to problemer med min Xps:

 

PCen har den berømte pipelyden

PCen er "skeiv", den viper opp og ned når jeg skriver på den.

 

Jeg vil gjerne ha en ny maskin men gidder ikke å vente 45 minutter! for at det skal bli min tur i Dell-køen. Hvorfor har ikke Dell norsk support på xps!

 

Noen som har opplevd dette og har noen tips til meg?

 

Jeg ringte inn til supporten, og mannen i andre enden fikset vippegreia på min maskin!

 

Og problemet med engelsk support er??????? Har snakket med tre stk. og alle som en er flinke, hyggelige og snakker kjempebra engelsk. Bedre med få og flinke enn mange og dårlige, som det sikkert hadde blitt om de skulle hatt XPS support i norge.

 

Hvordan fikset han vippegreia? Høres ganske rart ut å kunne gjøre dette på telefon;D

Lenke til kommentar
Jeg har to problemer med min Xps:

 

PCen har den berømte pipelyden

PCen er "skeiv", den viper opp og ned når jeg skriver på den.

 

Jeg vil gjerne ha en ny maskin men gidder ikke å vente 45 minutter! for at det skal bli min tur i Dell-køen. Hvorfor har ikke Dell norsk support på xps!

 

Noen som har opplevd dette og har noen tips til meg?

 

Jeg ringte inn til supporten, og mannen i andre enden fikset vippegreia på min maskin!

 

Og problemet med engelsk support er??????? Har snakket med tre stk. og alle som en er flinke, hyggelige og snakker kjempebra engelsk. Bedre med få og flinke enn mange og dårlige, som det sikkert hadde blitt om de skulle hatt XPS support i norge.

 

Hvordan fikset han vippegreia? Høres ganske rart ut å kunne gjøre dette på telefon;D

 

Er som regel minne/cpu dekselet som ikke sitter ordentlig eller WLAN dekselet, er bare å skru dem og sette på igjen skikkelig. Vips så er vippingen borte.....

Lenke til kommentar

Elelr snakker du om den som kommer opp etter at du f.eks har lagt til en mobil som BT enhet på pcen? I mitt tilfelle var dette en Nokia N73 og for at jeg skulle slutte å få dissde meldingen så måtte jeg gå å laste ned Nokia PC Suite, hvis det er dette problemet du har så er det bare å trykke på: Bruk internett til å løse dette problemet

Lenke til kommentar

Hmm... like før jeg kaste hele greia... i alle fall bluetoothen. Jeg får til å sende filer fra PC til mobilen, men ikke andre veien, hva er det som sjer?

 

Sikkert Vista :thumbdown:

 

 

 

EDIT: NEWS OF THE DAY!!!!!!!!

 

Jeg fikk min føste bluescreen på XPSen i dag, der stod det BUGCODE_USB_DRIVER

hva nå enn det betyr...

Endret av Atzz
Lenke til kommentar
Sorry Ericsson K610i, Det snodig er at jeg har (på en eller annen måte) klart å styre musa med den. (datamusa vel og merke)

 

Har akkurat samme telefon. Hvis du skal sende filer både til XP SP-2 og Vista må du sørge for at maskinen har bluetooth skrudd på (et steg som noen glemmer ;). Også må du sørge for at datamaskinen er klar til å motta filer. Høyreklikk Bluetooth ikonet i systemfeltet og velg "Motta en fil". Så sender du bare filen på vanlig måte fra telefonen. Denne fremgangsmåten gjelder forsåvidt alle telefoner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...