Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Jeg reinstallerte umiddelbart etter ankomst, og ingen drivere var nødvendig under Windows installasjonen. Når Windows er ferdig installert bruker du driver-CDen til å installere nettverkskortet. Deretter kan du bruker drivernedlastningen til Dell for resterende drivere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg holder på å legge om til XP nå. Må jeg la RECOVERY-partisjonen ligge for å kunne gjenopprette Vista, eller kan jeg gjøre det utelukkende med den medfølgende CDen? Vil fortrinnsvis formatere absolutt alt. Håper noen kan svare raskt, sånn at jeg får fullført dette nå. :)

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Jeg holder på å legge om til XP nå. Må jeg la RECOVERY-partisjonen ligge for å kunne gjenopprette Vista, eller kan jeg gjøre det utelukkende med den medfølgende CDen? Vil fortrinnsvis formatere absolutt alt. Håper noen kan svare raskt, sånn at jeg får fullført dette nå. :)

Du kan fjerne RECOVERY-partisjonen. Vista-CDen fungerer alene.

Lenke til kommentar
Hvis en ringer til Dell er det nå mulig å få kjøpt denne med Penryn :thumbup:

 

Snakka med en på "Dell chatten" og han sa at penryn ikke kommer helt enda! Jævla svenske faen :p Ikke særlig høflig var han heller.... minna meg bare på at han ville hjem siden klokka var nesten 18.00 :thumbdown:

Da er han ikke oppdatert, det ble mulig å bestille det i går!

Lenke til kommentar
Hvis en ringer til Dell er det nå mulig å få kjøpt denne med Penryn :thumbup:

 

Snakka med en på "Dell chatten" og han sa at penryn ikke kommer helt enda! Jævla svenske faen :p Ikke særlig høflig var han heller.... minna meg bare på at han ville hjem siden klokka var nesten 18.00 :thumbdown:

Da er han ikke oppdatert, det ble mulig å bestille det i går!

 

En annen chatte-mann: "Det er det dessverre ikke. Det ligger ikke i vårt bestillingssystem, så det stemmer dessverre ikke."

Lenke til kommentar
Hvis en ringer til Dell er det nå mulig å få kjøpt denne med Penryn :thumbup:

 

Snakka med en på "Dell chatten" og han sa at penryn ikke kommer helt enda! Jævla svenske faen :p Ikke særlig høflig var han heller.... minna meg bare på at han ville hjem siden klokka var nesten 18.00 :thumbdown:

Da er han ikke oppdatert, det ble mulig å bestille det i går!

 

En annen chatte-mann: "Det er det dessverre ikke. Det ligger ikke i vårt bestillingssystem, så det stemmer dessverre ikke."

De skal være informert nå, ring inn hvis du ikke tror meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...