Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har en link til en touchpad xp driver som IKKE glemmer innstillingene så fort man slår av maskinen? Vanvittig irriterende. Irriterende nok at Dell ikke har laget en xp blåtanndriver til m1330. Det er en som fungerer, men den slår ikke av blåtannlyset som den skal. Men det som er bra er at man kan sende mange filer i en omgang via blåtann fra f.eks mobil til maskinen under xp, det fikk jeg ikke til når jeg prøvde det ut når vista var inne. Akkurat det var dråpen som fikk meg til å skifte til xp. Ellers må jeg si meg meget fornøyd med maskinen. Det eneste er vel at den er vel tung med 9-cellers batteriet. Blir vel en handling av 6-cellers fra Ebay.

Lenke til kommentar
Huh.... jeg har heller ikke fått til å sende filer fra telefon og til Vista.

Må vel skaffe meg XP jeg også!

 

Det var ingen problemer med å sende filer fra mobilen mens jeg hadde vista inne, men jeg kunne bare sende en fil om gangen. F.eks å merke alle bildene i mobilene og velge sende via blåtann, gikk ikke. Kunne bare sende et og et bilde om gangen.

Lenke til kommentar
Er det noen som har en link til en touchpad xp driver som IKKE glemmer innstillingene så fort man slår av maskinen? Vanvittig irriterende. Irriterende nok at Dell ikke har laget en xp blåtanndriver til m1330. Det er en som fungerer, men den slår ikke av blåtannlyset som den skal.

Hvilken bruker du (som fungerer)? Jeg har installert et par som jeg trodde skulle fungere, men den gang ei.

Lenke til kommentar
Elelr snakker du om den som kommer opp etter at du f.eks har lagt til en mobil som BT enhet på pcen? I mitt tilfelle var dette en Nokia N73 og for at jeg skulle slutte å få dissde meldingen så måtte jeg gå å laste ned Nokia PC Suite, hvis det er dette problemet du har så er det bare å trykke på: Bruk internett til å løse dette problemet

Ja, akkurat, den meldinge kommer opp hver gang jeg starter. Det er drivere til blatann på min mobiltlf den spør etter altså, nå skjønner jeg.... Har innstallert drivere som fulgte med tlf, men den samme meldingen kommer uansett. Men blåtann fungerer, både når jeg sender bilde fra tlf og til tlf.

 

Har forøvrig ikke problemer med hardwaren, men noe rart skjer det med softwaren. Nå sist fikk jeg melding om at windows utforsker hadde sluttet å fungere, og problemet var forårsaket av windows. Windows foreslo selv en løsning på problemet, og det var å laste ned en oppgradering. Det har jeg gjort og nå fungerer w utforsker igjen. ;)

Lenke til kommentar
Er det noen som har en link til en touchpad xp driver som IKKE glemmer innstillingene så fort man slår av maskinen? Vanvittig irriterende. Irriterende nok at Dell ikke har laget en xp blåtanndriver til m1330. Det er en som fungerer, men den slår ikke av blåtannlyset som den skal.

Hvilken bruker du (som fungerer)? Jeg har installert et par som jeg trodde skulle fungere, men den gang ei.

 

 

Bruker denne, hvis det er blåtann du spør om. NB. Dette gjelder maskin med xp.

Endret av troutmaster
Lenke til kommentar
Den funker her og, selfølgelig ikke hvis man er for lett på finger'n

Hmmm, får prøve litt hardere da :-)

 

En ting til... Har dere en konstant susing fra PC-en? Virker ikke som det er viften, men noe annet som hele tiden ligger med en irriterende suse lyd... er det noe gale, eller skal det være slik?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...