Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Hvordan er støynivået på m1330?

 

Jeg fikk min på onsdag, og plages litt av støynivået.. nesten så den er på høyde med min gamle.. og noe av grunnen til at jeg kjøpte ny var nettopp det høye støynivået som var på min gamle.

 

Ellers har jeg cpu-whine, og en slags knitrelyd inni pcen i blant, i tillegg til at internet explorer har det med å klikke ganske ofte.

 

BIOS Revision A07 var det denne som var kjent for cpu-whine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror dere misforsto spørsmålet mitt litt. PC-en min er ferdig og ble sendt fra Dell

31/1, så står det at den ikke kommer frem før 15/2.

Hos meg er også dell sin estimerte leveringsdato 15/2 (bestilte 28.01) men hos schenker står det 06.02. Det ser for øvrig ikke ut til at den er sendt fra Irland enda selv om maskinen ble overlevert til Schenker den 30.01

Lenke til kommentar

Sitter å konfigurerer en M1330 nå (Har såå lyst til å bestille :dribble: )

 

Men Ser litt på dette her:

 

3 års Business Accidental Damage Support - temapakke [legg til 1,748.75 kr eller 90,-/måned-1]

Ulykker kan skje. Oppgrader og få full dekning, og total sinnesro

 

Hva "regler" gjelder innen dette? Er det dekning på alt som kan gå galt med maskinen, og uten egenandel??

Lenke til kommentar
Bestilte og betalte i går. :) Lurer på om jeg også ønsker dette i maskinen: Dell Wireless 5520 med innebygd 3G/HSDPA-minikort for Netcom-service - Norge. Kan noen svare på om det lar seg gjøre å etterbestille??? :hmm:

 

Ja, det kan etterbestilles... Installasjon krever at du kan håndtere et skrujern though...:)

Lenke til kommentar
Bestilte og betalte i går. :) Lurer på om jeg også ønsker dette i maskinen: Dell Wireless 5520 med innebygd 3G/HSDPA-minikort for Netcom-service - Norge. Kan noen svare på om det lar seg gjøre å etterbestille??? :hmm:

 

Ja, det kan etterbestilles... Installasjon krever at du kan håndtere et skrujern though...:)

 

Det er sikkert kjekt å ha hvis man vil jukse på prøver :p De pleier sikkert å stenge ned nettverket på skolen, så da er dette kjekt å ha :p

Lenke til kommentar
Bestilte og betalte i går. :) Lurer på om jeg også ønsker dette i maskinen: Dell Wireless 5520 med innebygd 3G/HSDPA-minikort for Netcom-service - Norge. Kan noen svare på om det lar seg gjøre å etterbestille??? :hmm:

 

Ja, det kan etterbestilles... Installasjon krever at du kan håndtere et skrujern though...:)

 

Det er sikkert kjekt å ha hvis man vil jukse på prøver :p De pleier sikkert å stenge ned nettverket på skolen, så da er dette kjekt å ha :p

 

Er det noen av dere som har en fungerende rabattkode fra dell?

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Jeg funderer på om jeg skal gå for denne eller m1530. Er det mulig å få m1330 med høyere oppløsning enn 1280x800?

Jeg vet ikke hvordan 1440*9xx hadde blitt på en 13".

 

For meg ville det blitt for smått... 1280x800 er perfekt for å lese tekst for meg i alle fall. Har relativt godt syn (bruker ikke briller eller linser). Men hvis man jobber mye med photo- og videoredigering vil jeg tro større oppløsning er et must, da 1280x800 er litt beskjedent når det kommer til arbeidsplass på skjermen. Til nettsurfing og Wordskriving synes jeg det er en helt flott oppløsning.

Lenke til kommentar
Har bestilt med 9 cellers batteri. Prioriterte batterilevetid. Men er det pent med 3 cm som tyter ut bak?

 

du kan helt sikkert finne bilder/videoer som viser PC-en med 9-cellers batteri (eks. youtube og google) men tviler på at du vil bli sjenert av 9-cellers batteriet. I tillegg løftes jo PC-en opp, så den blir bedre å skrive på og kjøligere, samt en time eller to ekstra batteritid...:) Selv er jeg fornøyd med 6 cellers batter: 4 timer wordskriving og 2,5 time dvdavspilling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...