Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Bestilte min 24/1.

Fra i går til i dag gikk den fra preproduksjon til ekspedert.

ETA er i dag forandret fra den 12. til den 5:-)

Lei av all dere som sniker i køen nå. :p

 

Bestillingsdato: 01/21/2008

Estimert leveringsdato (på eller før denne datoen): 02/19/2008

 

 

Preproduksjon den 01/24/2008

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er min 13 dager gamle 1330 straks på tur tilbake til Dell.

 

Jeg gav opp å ha den konstante høyfrekvente ule lyden fra prosessoren i ørene hele tiden.

Ønsker dere andre lykke til - det er en mega bra og stilig maskin.

 

Jeg sitter på gjerdet og venter til den (event..) kommer i en oppdatert versjon jeg.

Endret av XPS1330
Lenke til kommentar

Fordi jeg vil ha en maskin som ikke støyer, det er hovedgrunnen. 1330 jeg hadde var det jo også veldig mange feil med, men cpu whine er såpass irriterende at jeg savnet den gamle macbooken min fra den dagen jeg fikk 1330 i hus.

 

I tillegg likte jeg ikke Vista noe særlig så jeg går nok tilbake til OSX igjen... Men jeg tenker å avvente 1 måned eller 2 i tilfelle det er hold i ryktene om en ny XPS, da skal jeg vurdere det hele på nytt :)

Lenke til kommentar
Har måtte reistallere alt på nytt på min M1330. Men vista ser ikke helt likedan ut som før. De forskjellene jeg har oppdaget så langt er at sidepanelet ikke inneholder de samme valgene og at skifting mellom åpne vinduer i 3D ikke virker.

 

Sikkert bare en enkel sak, men hva??

 

Jeg har installert alt som er av drivere som fulgte med fra dell, men får alikevel ikke det samme utseende og de samme funksjonene som jeg hadde før formateringen min.

 

??

Lenke til kommentar
Jeg bestillte en den 23.Januar, og da var ETA 12.Februar, men i dag gikk den fra fase 2 til fase 5 på et par timer, og nå er ETA 5.Februar :thumbup:

 

Gjett om jeg gleder meg til den kommer i hus?

 

ETA 5. Februar? Det er vel den tiden det tar for Dell å sende deg PC-en som Kesse har sendt i retur :thumbup:

 

(Neida...tuller bare)

Lenke til kommentar

Sendte en lengre mail til Dell nå med spørsmål angående avbestilling. Har vært veldig mye rart med ordren min (de klarte f.eks. å rote den bort og ny bestilling gjort noen dager senere ble ca 100 kr dyrere). Lei nå av å se at de som bestilte etter meg ekspederes før meg.

 

Greit nok, jeg skjønner ulik konfigurering kan gi ulik leveransetid. Men samtidig vet jeg jo heller ikke at jeg mottar noen lapptop ved ETA. Det kjappeste er ganske sikkert å bestille på nytt med default konfigurering. Selvsagt avhengig av hvor lenge de skal sitte på pengene mine ved en evt avbestilling...

Lenke til kommentar

Nå er jeg drit lei av at dell surrer ass. Nå har jeg endelig fått bekreftelse, men den viste seg og ikke være bekreftelse men bare et tilbud. Der har de lagt inn 3 GB ram som var på tilbud når jeg bestilte, men jeg må betale for det... Dermed koster den mer enn det den kosta første gang jeg bestilte...

ETA for meg er nå 23 februar :( Begynner å vurdere om jeg ikke skal gidde å kjøpe fordi det tar så lang tid før ting skjer

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...