Gå til innhold

Modifisert 360 kan føre til bannlysing på LIVE


_crs_

Anbefalte innlegg

Du kan da ikke si at de ikke fungerer som de skal når du ikke har fakta til å støtte opp om det.

Alt du har er påstander fra noen på et forum.

 

Les det jeg skrev da, jeg kjenner flere. Og det er ikke personer jeg møtte i går, det er folk jeg stoler på. Ser ikke noen grunn til at de skulle drive med løgn (jeg modifiserer jo 360'er sjøl).

 

Om det nå skulle vise seg at noen faktisk er feilaktig utestengt fra xbox live, så er det ikke akkurat usannsynlig at det blir ordnet opp i

 

Nettopp, det er jo hele poenget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snip*

8671479[/snapback]

 

Synes bare det blir vel drøyt når du gjentatte ganger omtaler folk med modifiserte konsoller negativt, når du selv driver med det samme i andre former uten å nevne det. Men vi er i bunn og grunn enige, MS/spillprodusentene/filmprodusentene vil jo selvsagt at alt skal foregå i lovlige former. Og at de som er med på leken må tåle steken :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Du kan da ikke si at de ikke fungerer som de skal når du ikke har fakta til å støtte opp om det.

Alt du har er påstander fra noen på et forum.

 

Les det jeg skrev da, jeg kjenner flere. Og det er ikke personer jeg møtte i går, det er folk jeg stoler på. Ser ikke noen grunn til at de skulle drive med løgn (jeg modifiserer jo 360'er sjøl).

 

Om det nå skulle vise seg at noen faktisk er feilaktig utestengt fra xbox live, så er det ikke akkurat usannsynlig at det blir ordnet opp i

 

Nettopp, det er jo hele poenget.

8671529[/snapback]

 

Kjenner de over internett ?

Lenke til kommentar
Kjenner de over internett ?

 

Ja men hva har det å si? De har ingenting å tjene ved å påstå de er uskyldig, uten å være det, til meg. Det er forøvrig folk jeg har kjent i flere år. Men dette blir bare for dumt, hvis du fremdeles tviholder på at absolutt ingen har blitt utestengt uten å ha modifisert konsoll, så får du heller tro det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg har langt lettere for å tro at de ikke er uskyldig, fremfor at Microsoft skal ha gjort en feil når de har utestengt brukere

Lenke til kommentar
Kjenner de over internett ?

 

Ja men hva har det å si? De har ingenting å tjene ved å påstå de er uskyldig, uten å være det, til meg. Det er forøvrig folk jeg har kjent i flere år. Men dette blir bare for dumt, hvis du fremdeles tviholder på at absolutt ingen har blitt utestengt uten å ha modifisert konsoll, så får du heller tro det.

8671680[/snapback]

Jeg ser på det slik..

 

Jeg har til gode å se noen nyhetsartikler om at noen har blitt bannet uten grunn..

 

Inntil jeg ser noen som faktisk tør vise ansiktet sitt(og ikke gjemmer seg på internett) så heller jeg mot å tro at ingen er bannet feilaktig. Spes med tanke på at dette hadde vært sensasjonsmateriale i Usa og sikkert også grunnlag for ett supert lite class action lawsuit over der.

 

Det er altfor mange som hater MS så mye at jeg ikke tviler på at noen nå griper muligheten til å disse MS uten grunn..

 

Menmen vis meg artikkelen som omtaler dette med reelle personer som viser frem boxen sin så gir jeg meg glatt. Ikke første gang i tilfelle at en slik aksjon har gått ut over uskyldige.

 

 

@DBD: vi er nok mange i samme bås som deg :innocent: Har selv begrenset meg til kun litt film-henting i de siste årene jeg, og kan selvsagt ikke se ned på folk som gjør akkurat det samme som jeg gjorde tidligere. Men jeg er da mann nok til å innrømme at det jeg gjorde/gjør ikke ganger andre enn meg selv.

Lenke til kommentar
Jeg har til gode å se noen nyhetsartikler om at noen har blitt bannet uten grunn..

 

Det er kun noen få dager siden Microsoft begynte å utestenge. Microsoft vil neppe vedgå at det er gjort mistak, om i de gjør det i det hele tatt, før det har gått lang tid. Slikt vil bli dysset ned, på lik linje med 360'er som fikk røde ring syndromet ved forrige dashboard update.

 

Jeg har ikke noe behov for å fronte noen marsj for uskyldige, så folk får tro hva de vil angående feilaktig utestengelse.

Lenke til kommentar

Jeg har flere kompiser som har fått bannet consolen sin siste dagene og de var langt ifra feilaktig :innocent:

 

Jeg syns igrunn dette er helt greit jeg. Jeg var lenge inne på tanken av å modde boxa mi, men lot det være. Jeg har såpass god råd at jeg støtter MS og spillprodusentene med de ussle kronene for alle de timene med morro jeg får tilbake.

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Jau, eg trur nok me er fleire enn få som er i denne båten Darth. Eg har ingen verdas problem med å innrømme at det eg gjer er feil. Eg veit det. Men, eg har ikkje dårleg samvit, fordi eg gjer opp for meg, i 99% av tilfella.

Hell, eg kjøpte for 5 minutt sidan ein vista lisens, etter å ha brukt pirat i ca 4 månader no.

 

Men eg ser mange hyklarar her inne. Siktar ikkje til deg no darth :)

Lenke til kommentar
Og en liten detalj er jo at de fleste som har moddede konsoller også kjøper fint lite spill. Jeg kjenner en håndfull Xbox-eiere som bruker den som 'mediaspiller'. Felles for dem alle er at de også har bøttevis av piratspill på harddisken

 

Jeg og et par kompiser har moddet xbox1 og bruker den som mediaavspiller, jeg har ingen spill på harddisken. Har heller ingen brente spill til den. Har et par originale though.

 

-C-

Lenke til kommentar

Interessant nok, her er en tråd på det offisielle Xbox-forumet, hvor flere klagde på at de plutselig var blitt utestengt uten grunn, november i fjor. De fikk samme feilkode når de prøvde å koble seg til Live, som de som er utestengt nå får. Den gang gav Microsoft alle tilgangen tilbake. Rart Microsoft droppet utestengingen om de var overbevist at disse brukerene faktisk satt på modifiserte konsoller eller hadde gjort andre regelbrudd. Så om Microsoft skulle ha gjort feilgrep nå, så er det ikke akkurat første gang. Tolk det som dere vil.

Lenke til kommentar
Det er sikkert en del folk som har hoppet rett på mod og nå angrer bittert etterhvert som Live-tjenestene begynner å bre om seg. :)

 

Hva er det å angre bittert på? Det får jo ingen fatale konsekvenser for deg som person om en konsoll blir bannet. Er ikke verdens undergang å kjøpe seg en ny og så kan man spille på live igjen.

8670872[/snapback]

 

Basisutgaven koster kr 2.595,- fra komplett p.d.d. Det er sure penger å betale fordi man har moddet boksen. :)

Kanskje ikke verdens undergang, men adskillig dyrere enn å la være å modde i utgangspunktet.

8670954[/snapback]

 

Man får en CORE til rundt 1500 på elkjøp om jeg ikke husker helt feil nå. Det er under prisen av 3 spill. Jeg tror ikke det er så mange pirater som angrer bittert akkurat...

Lenke til kommentar

Hæ?

 

For å spille online ja, seff. Tenkte mer på posten som mente at piratene angret så bittert nå. Tror nok gjennomsnittspiraten har lastet ned godt over 3 spill til boksen og angrer nok ikke noe særlig på det han fikk ut av perioden med modding.

 

Om jeg blir bannet og absolutt har lyst til å spille online så kjøper jeg meg bare en CORE jeg har alle spillene som er verdt å spille online kjøpt så thats no problem :)

Lenke til kommentar
Om jeg blir bannet og absolutt har lyst til å spille online så kjøper jeg meg bare en CORE jeg har alle spillene som er verdt å spille online kjøpt så thats no problem :)

8677159[/snapback]

Jeg trodde du nærmest skulle boikotte Microsoft nå, grunnet den dårlige behandlingen du fikk. Ombestemt oss?

Lenke til kommentar
Om jeg blir bannet og absolutt har lyst til å spille online så kjøper jeg meg bare en CORE jeg har alle spillene som er verdt å spille online kjøpt så thats no problem :)

8677159[/snapback]

Jeg trodde du nærmest skulle boikotte Microsoft nå, grunnet den dårlige behandlingen du fikk. Ombestemt oss?

8677425[/snapback]

 

Det var mer som et eksempel. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe en ny MS konsoll jeg nei. Slapp helt av ;) Men si det kommer et über 1337 haXX0r super online spill som alle bare _må_ spille. Da tar jeg jo selvsagt bare å kjøper en CORE...(om jeg blir bannet i det hele tatt da)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Prisnivået ligger på rett under 500kr for spill, det er da strengt tatt ikke så forferdelig ille.

Har til gode å se ett spill koste 500 når det kommer ut.... Saints Row og King Kong koster 500 enda rundt her...

8670879[/snapback]

 

Det virker som noen butikker ikke vet hva de driver med, noen tar rundt 200 kroner for King Kong, mens noen tar 599,-

 

Det gjelder mange spill, som f.eks Perfect Dark, N3, Saints Row osv.

 

Jeg blir oppgitt over noen butikker.

8670909[/snapback]

 

Det er butikkene som tar 599 for spillene som ikke vet hva de driver med isåfall.. Jobber selv i butikk med spill, og vi har fått beskjed om å sette ned bla. king kong, PDZ, amped, SR mm.

Lenke til kommentar
Det er sikkert en del folk som har hoppet rett på mod og nå angrer bittert etterhvert som Live-tjenestene begynner å bre om seg. :)

 

Hva er det å angre bittert på? Det får jo ingen fatale konsekvenser for deg som person om en konsoll blir bannet. Er ikke verdens undergang å kjøpe seg en ny og så kan man spille på live igjen.

8670872[/snapback]

 

Basisutgaven koster kr 2.595,- fra komplett p.d.d. Det er sure penger å betale fordi man har moddet boksen. :)

Kanskje ikke verdens undergang, men adskillig dyrere enn å la være å modde i utgangspunktet.

8670954[/snapback]

 

Man får en CORE til rundt 1500 på elkjøp om jeg ikke husker helt feil nå. Det er under prisen av 3 spill. Jeg tror ikke det er så mange pirater som angrer bittert akkurat...

8676902[/snapback]

 

Det er fremdeles 1500 kroner mer enn om man ikke modder i utgangspunktet. Som jeg også skrev, men tok utgangspunkt i noe brukbart (med disk og litt annet styr).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...