Gå til innhold

Modifisert 360 kan føre til bannlysing på LIVE


_crs_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da stiller jeg meg som prøvekanin for iXtreme 1.0. Er koblet til live hele tiden. Spiller bare "backup" spill. Halo 3 demoen har jeg også lastet ned og spilt litt.

 

Har brukt iXtreme i noen dager nå og har iallefall ikke blitt bannet ennå. :ph34r:

Endret av J0ppe
Lenke til kommentar

Okey.

 

Så hvis :

 

DannyCool kjøper en modifisert XBox 360, og backer up noen av spillene sine på DVD plater for å spille på Xboxen og ikke "ødelegge" de ekte. Er DannyCool trygg da? Siden DannyCool bruker de ekte platene da han skal spille Live, DannyCool ville aldri brukt "sikkerhetskopierte" spill Live.

Lenke til kommentar
Okey.

 

Så hvis :

 

DannyCool kjøper en modifisert XBox 360, og backer up noen av spillene sine på DVD plater for å spille på Xboxen og ikke "ødelegge" de ekte. Er DannyCool trygg da? Siden DannyCool bruker de ekte platene da han skal spille Live, DannyCool ville aldri brukt "sikkerhetskopierte" spill Live.

8853545[/snapback]

Det er det ingen andre en gutta i MS sin sikkerhets-avdeling som kan svare deg på.. Som du ser av postene over så er det ingen som har blitt bannet med den nyeste firmwaren enda. Men det er ikke mer enn 1måned siden ingen var blitt bannet med noen form for firmware og alle trodde de var "trygge".

 

Kanskje den nye firmwaren virkelig er umulig å finne og kanskje MS bare venter på at nok folk skal gå i fella enda en gang. Det er ingen som kan svare sikkert på dette utenom MS som sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...