Gå til innhold

Age of Conan - beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Gauta sa i et intervju med TTH at de var klare for å slippe i Mai. Men jeg må si meg enig med det dere sier.

 

Likevel ser det ut som at spillet har kommet mye lengre på de presantasjonene de har rundt omkring, det er nok mye dere ikke har fått sett i betaen enda.

Lenke til kommentar
Gauta sa i et intervju med TTH at de var klare for å slippe i Mai. Men jeg må si meg enig med det dere sier.

 

Likevel ser det ut som at spillet har kommet mye lengre på de presantasjonene de har rundt omkring, det er nok mye dere ikke har fått sett i betaen enda.

 

Jepp Bla så er UI ganske dårlig på det vi spiller mot det di har på presentasjonene.

 

General er jo bare for og balansere klassene og skrelle ut bugs osv.

 

Vi spiller også på en gammel grafikk motor fikk jeg beskjed om.

Lenke til kommentar

Eneste jeg er bekymret over er en launch i samme stil som Hellgate: London. Testerne fikk hele tiden beskjed om at de spilte på "gammel build" og "gammel motor" etc. På lanserigsdagen kom den bitre, buggete sannheten frem og det floppet.

 

Det er ikke content jeg er bekymret over, det er lett å legge til i ettertid. Det viktigste er å få en mest mulig feilfri opplevelse med tanke på combat og selve flyten i spillet.

 

Mye kan skje på 3 måneder, la oss krysse fingrene på at de har et par ess i ermet.

Endret av Jext
Lenke til kommentar

De som er i beta kan ikke en gang si at de er i betaen uten å bryte NDA.

 

Når du sier at spillet bør slippes uansett så er nok ikke dette så lurt for Funcom. Selv om de taper mye på å utsette taper de mer på å selge et produkt som er buggy og uferdig, selv om det rettes opp av patcher etterhvert.

 

Slik som industrien er nå kreves det mye mer en det gjorde før, spillet må være så og si bugfritt, og det meste må være på plass, hvis ikke vil spillet bli delvis slaktet.

Lenke til kommentar

Det skal bli godt å se hvordan spillet kjører uten debug softwaren som spiser ytselse i bakgrunnen hvertfall. Man kan jo ikke få dannet seg et ordentlig bilde av hvordan spillet vil kjøre på sin maskinvare i betaen, siden debug software varierer stort i krav fra spill til spill.

Lenke til kommentar

Tror de kan klare å fikse disse bugsene før release. Har vært i mange andre betaer som har vært på ganske lik/værre-linje bugmessig, og har klart å nøste opp i det i tide.

 

Vi spiller også på en gammel grafikk motor fikk jeg beskjed om.

Tviler på det. Tror ikke de ville ha dere til å teste noe som ikke kom til å bli brukt når spillet kommer ut. Det er muligt dere kjører på andre low-res textures, men ikke engine.

Endret av Syvertsen
Lenke til kommentar
Tror de kan klare å fikse disse bugsene før release. Har vært i mange andre betaer som har vært på ganske lik/værre-linje bugmessig, og har klart å nøste opp i det i tide.

 

Vi spiller også på en gammel grafikk motor fikk jeg beskjed om.

Tviler på det. Tror ikke de ville ha dere til å teste noe som ikke kom til å bli brukt når spillet kommer ut. Det er muligt dere kjører på andre low-res textures, men ikke engine.

de har hvertfall kjørt en en gammel grafikkmotor en god stund.

 

Selv har jeg lest på egene beta leak sider dedikert til AoC at spillet er langt ifra ferdig.

den er sikkert veldig troverdig :p en beta leak side...

Lenke til kommentar
Tror de kan klare å fikse disse bugsene før release. Har vært i mange andre betaer som har vært på ganske lik/værre-linje bugmessig, og har klart å nøste opp i det i tide.

 

Vi spiller også på en gammel grafikk motor fikk jeg beskjed om.

Tviler på det. Tror ikke de ville ha dere til å teste noe som ikke kom til å bli brukt når spillet kommer ut. Det er muligt dere kjører på andre low-res textures, men ikke engine.

de har hvertfall kjørt en en gammel grafikkmotor en god stund.

 

Selv har jeg lest på egene beta leak sider dedikert til AoC at spillet er langt ifra ferdig.

den er sikkert veldig troverdig :p en beta leak side...

 

 

Ja, er så gale at spillet nesten ikke er spillbart engang syns jeg så blir lite spilling på General beta for tiden. Jeg møter opp på Tech testene da for og hjelpe til.

 

Skal godt la seg fixe og balansere alt på den lille tiden som er igjen, men jeg leve i tro og håp da

Lenke til kommentar
Ja, er så gale at spillet nesten ikke er spillbart engang syns jeg så blir lite spilling på General beta for tiden. Jeg møter opp på Tech testene da for og hjelpe til.

 

Skal godt la seg fixe og balansere alt på den lille tiden som er igjen, men jeg leve i tro og håp da

rart at den er fullstendig spillbar for mange, mens noen sier ikke spillbar. All den synsingen sier ingenting om noesomhelst siden alle sier forskjellig. Man hører også de som roper doom høyest, for de som syntes det er greit sier som regel ikke noe. Bortimot det eneste man ser er doom det, det suger, hvorfor ikke det bla bla. sånne beta leak sider er like troverdige som en random fyr på barneskolen.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Ja, er så gale at spillet nesten ikke er spillbart engang syns jeg så blir lite spilling på General beta for tiden. Jeg møter opp på Tech testene da for og hjelpe til.

 

Skal godt la seg fixe og balansere alt på den lille tiden som er igjen, men jeg leve i tro og håp da

rart at den er fullstendig spillbar for mange, mens noen sier ikke spillbar. All den synsingen sier ingenting om noesomhelst siden alle sier forskjellig. Man hører også de som roper doom høyest, for de som syntes det er greit sier som regel ikke noe. Bortimot det eneste man ser er doom det, det suger, hvorfor ikke det bla bla. sånne beta leak sider er like troverdige som en random fyr på barneskolen.

 

Og man legger bedre merke til ting som er feil enn ting som ikke funker. Uansett, det er subjektivt hva som er spillbart og hva som ikke er det. Men man hører så mye forskjellig fra person til person så det er ikke måte på, og egentlig så er det vel kanskje greit, for da får jeg ikke for høye forhåpninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...