Gå til innhold

Age of Conan - beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke logge meg inn på AOC! Det er beta oppe å gå nå. Og jeg får bare opp error melding når jeg prøver å logge meg på. Noe galt med brukeren min eller?

Norge er GMT+1 husk det

Aha. stemmer det. da er det ikke oppe å gå før kl 19:00 her da. Men skal jeg ikke kunne logge meg inn før da? Noen her som er beta tester som vet det?

Lenke til kommentar
Jeg får ikke logge meg inn på AOC! Det er beta oppe å gå nå. Og jeg får bare opp error melding når jeg prøver å logge meg på. Noe galt med brukeren min eller?

Norge er GMT+1 husk det

Aha. stemmer det. da er det ikke oppe å gå før kl 19:00 her da. Men skal jeg ikke kunne logge meg inn før da? Noen her som er beta tester som vet det?

Vent til kl 19:00 så kan du logge på

Lenke til kommentar
når er neste mulighet til å få en beta key? :/ vet at det ikke er ALT for lenge til det kommer... men vil spille AOC!!

 

Må huske på at slik spillet er i Beta er ikke helt representativt for hvordan det vil være ved launch da når du får spille beta. Uansett, "Open" beta nærmer seg, så er bare å kjøpe seg en konto på fileplanet og håpe på at det er den 20.ende Mars den åpner. ;)

Lenke til kommentar
Får ikke startet klienten en gang jeg. Ikke har jeg konto på beta forumet heller :(

 

Birger :)

 

 

Starter du clienten gjennom conanpatcher.exe ?

 

Om du ikke har gjort det, så skal denne legge seg i standardmappa, selv om du har installerte det på en annen harddisk. Mener å huske den ligger under C:\programfiler\funcom.

 

Siden jeg ikke er hjemme nå får jeg ikke sjekket, eventuelt så søk etter conanpatcher.exe på C:\

Lenke til kommentar
når er neste mulighet til å få en beta key? :/ vet at det ikke er ALT for lenge til det kommer... men vil spille AOC!!

 

Må huske på at slik spillet er i Beta er ikke helt representativt for hvordan det vil være ved launch da når du får spille beta. Uansett, "Open" beta nærmer seg, så er bare å kjøpe seg en konto på fileplanet og håpe på at det er den 20.ende Mars den åpner. ;)

 

Kjøpe en konto på Fileplanet? Vil det si at open beta kun vil bli mulig igjennom Fileplanet? Jeg har registrert en konto der allerede, mener du at man må være "subscriber" for å laste ned betaen?

Hvor kommer 20 mars datoen ifra? Er det sterke rykter som tilsier open beta denne datoen?

Håper sterkt på det :)

Endret av Dec
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...