Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal til USA i august. Først noen dager i New York. Deretter blir det bil fra San Francisco til Los Angeles. Videre igjen til Las Vegas via Death Valley.

 

Planlegger å leie Camaro SS eller Corvette to dager i San Francisco. Ser at Avis tilbyr dette til en grei pris.

 

Blir også en helikoptertur fra Las Vegas til Grand Canyon.

Lenke til kommentar
Key West er et utrolig kult sted. Ta et par pils på Sloppy Joe's bar før du ser solnedgangen på Mallory Square.

 

Ta også en slik dykke/snorkle-tur ut på revene der, ganske mye fint en kan se.

Kom gjerne med flere tips for området.

Mange gode cubanske restauranter drevet av Cubanere der, grunnet den ultimate nærheten til Cuba.

 

Ellers er det et sted hvor mange eldre ferierer i USA, og det er ikke så høyt tempo. Det er et lite sted. Husker det er den eneste "byen" i USA hvor man liksom kan gå rundt, og ikke trenger å kjøre over alt.

 

Vet ikke hvordan dykkeforholdene er etter petroleums-skandalen i Mexico-golfen. Vi tok en slik dykkerbåt hvor man betaler penger, skriver under på X antall skjemaer om at vi ikke saksøker de om vi faller og brekker nakken og dro ut på tur. De tok oss ut til et rev, så snorklet og dykket de som ville. Etter det var det felles bespisning. Var ganske hyggelig.

Lenke til kommentar
Vi tok en slik dykkerbåt hvor man betaler penger, skriver under på X antall skjemaer om at vi ikke saksøker de om vi faller og brekker nakken og dro ut på tur. De tok oss ut til et rev, så snorklet og dykket de som ville. Etter det var det felles bespisning. Var ganske hyggelig.
Dykking, snorkling og lunch på samme båt? Kan du huske hva de het? Og måtte man først til en diveshop for å få utstyret til dykking eller var alt ombord?
Lenke til kommentar

2 uker i egypt om ikke alt for lenge, det blir vannpiper, dykking og late dager på stranda.

Får se om jeg ikke drar til Dahab og Kairo også.

 

Pyramidene i Kairo står der noen år til, så de er det ingen hast med, sjansene er større for at jeg drar til Dahab :)

Etter det er det California som står på planen, men får komme tilbake til det senere...

Lenke til kommentar

Moshi om to uker for å snyte de lokale for litt arbeid...

 

Blir også å se på tiltak som er satt igang for å hjelpe de som har det ekstra vanskelig (funskjonshemmede), animal preservation og anti-poaching samt safari, blant annet i Ngorongoro krater, som jeg ser veldig fram til.

 

Vil tro at det blir en veldig bra tur.

Lenke til kommentar

Key West er et utrolig kult sted. Ta et par pils på Sloppy Joe's bar før du ser solnedgangen på Mallory Square.

 

Ta også en slik dykke/snorkle-tur ut på revene der, ganske mye fint en kan se.

 

Pils i USA? Jeg mener du har oppgitt en alder her på forumet som ikke er pilsalderen i USA enn så lenge. :hmm::ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...