Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Føler De Dem ikke helt vel for tiden Hr. Aas?
Har kommet litt på etterskudd pga. et par turer som har vært krevende å booke med det presisjonsnivået jeg ønsker. Når det på en enkelt reise har vært opptil 14 separate bookinger og det gjerne må gjøres via en kombinasjon av e-post, telefon og fax til noen som ikke er særlig proffe og betaling må gjøres via pengeoverføring til et annet selskap så tar det litt tid. Det positive er at man da ikke blir møtt av et sted som enda ikke har blitt for vant med turister.

 

Har også bestilt en reise som blir endel dyrere enn det jeg er vant med så jeg holder litt igjen og venter på tilbud som jeg kan bruke noen av mine bonuspoeng på. :whistle:

Lenke til kommentar
Føler De Dem ikke helt vel for tiden Hr. Aas?
Har kommet litt på etterskudd pga. et par turer som har vært krevende å booke med det presisjonsnivået jeg ønsker. Når det på en enkelt reise har vært opptil 14 separate bookinger og det gjerne må gjøres via en kombinasjon av e-post, telefon og fax til noen som ikke er særlig proffe og betaling må gjøres via pengeoverføring til et annet selskap så tar det litt tid. Det positive er at man da ikke blir møtt av et sted som enda ikke har blitt for vant med turister.

 

Har også bestilt en reise som blir endel dyrere enn det jeg er vant med så jeg holder litt igjen og venter på tilbud som jeg kan bruke noen av mine bonuspoeng på. :whistle:

 

Hvor er disse turene med 14 bookinger booket?

Lenke til kommentar
Hvor er disse turene med 14 bookinger booket?
De er booket hos lokale flyselskaper, turoperatører, båtselskaper, dykkesentre og hoteller som ofte ikke har online booking.

 

Da jeg dro rundt i Malaysia hadde jeg på plass 17 forskjellige bookinger før jeg dro og så hadde jeg i tillegg selvsagt planlagt andre aktiviteter som var sjekket ut, men ikke booket på forhånd. Nei, jeg booker ikke ett hotell og bare ligger ved bassenget der under hele oppholdet.

Lenke til kommentar

Dere som har vært i Beograd, noen tips til hva som er verdt å gjøre/ikke gjøre? Tror det kan bli en interessant opplevelse, har hørt mye bra om byen i grunn!

 

Ganske åpenbart at det ikke er den største turistplassen heller, skralt med utvalg av hotell.

 

Beograd er hysterisk morsomt. Ta med godt humør og feststemning, men det peneste tøyet kan du trygt legge igjen hjemme ...

 

Hehe, må bare spørre.. hvorfor skal peneste tøyet ikke medbringes? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...