Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sunnyvale CA, i juni

Litt sør for San Francisco, ut og besøke familie :)

Har bodd et år på grensa mellom Mountain View og Sunnyvale. Men gjorde vel egentlig ikke noe turistgreier tiden jeg var der. Bodde der, jobbet der, nøt klimaet og levde late dager. Herlig område. Skal dit en tur igjen til uka.

 

Hva ferie angår, blir det ca ei uke i Las Vegas med avreise om 11 dager. Ingen planer egentlig, trenger bare et avbrekk i hverdagen. Har vært der et par ganger tidligere og drar derfor nytte av at de tilbyr gratis opphold for at jeg skal komme tilbake.

 

Ligger første natt på nye Aria (5*) som er en del av CityCenter og har booket 4 netter på MGM Grand (4*). Bruker poeng for fly tur/retur og har vel brukt $205 tilsammen for flyskatter og de fem første nettene på hotell. Da er mat og drikke for $100 inkl. Gode tider!

Lenke til kommentar

Jeg og kjæresten min reiser til Sharm El Sheik 23.mars og blir borte i 8 dager. Det blir stas! Eneste som er litt kjedelig er at siden Egypt er et ganske konservativt land, så kan vi ikke holde hender eller kysse som nyforelska mennesker gjerne gjør. Syntes det er litt kjedelig å måtte "gjemme seg", men sånn blir det bare.

De er jo ikke like okey med to jenter som er kjærester som oss i Norge.

Lenke til kommentar

Siden det aldri ble noen Stena Line-tur på oss, blir det en tur til Kiel med Color Line i begynnelsen av mars.

 

Fordi hun fikk velge, pluss at jeg har venner i Egypt. Hun har alltid villet reise til dit, så da var valget enkelt for hennes del. Vi greier å beherske oss, det er jo ikke et problem sånn sett. Men jeg syntes alikevel det er litt kjipt.

 

Tja, vil tro at Egypt nødvendigvis ikke er så veldig forskjellig fra Tunisia. Og der holdt vi hender og kysset i offentligheten uten problemer. Det man derimot ikke bør gjøre det er utenfor turistområdene.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Jeg og kjæresten min reiser til Sharm El Sheik 23.mars og blir borte i 8 dager. Det blir stas! Eneste som er litt kjedelig er at siden Egypt er et ganske konservativt land, så kan vi ikke holde hender eller kysse som nyforelska mennesker gjerne gjør. Syntes det er litt kjedelig å måtte "gjemme seg", men sånn blir det bare.

De er jo ikke like okey med to jenter som er kjærester som oss i Norge.

 

whuut? Jeg opplevde ikke noe "blikk" når jeg og dama var der nede. Holdt handa, kyssset, klemmet, etc..

isåfall, så må det være noe nytt som har kommet. Var der 07

Lenke til kommentar

Det spørs òg veldig hvor du reiser i Egypt. Hvis det er et typisk badested, som Sharm El Sheikh, trenger du ikke å ta mer hensyn til "de innfødte" enn du ville gjort på Gran Canaria. Reiser du derimot til Cairo, eller til mindre landsbyer, har folk et mer konservativt syn på ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...