Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er ferieturen bestilt!

 

Årets store tur blir til Antalya, med min samboer. Gleder meg utrolig mye. Lenge siden jeg har vært i syden. Dette blir spennende.

 

Har fått anbefalt Antalya fra mange, så da ble det det i år. Noen som har noen tips om hva man kan finne på/gjøre i Antalya, uten om å ligge på stranden? Det er jo en utrolig fint sted for shopping, så jeg får vel prøve å holde kjæresten unna så hun ikke går amok ;) Hehe..

 

Vi reiser lørdag 29 mai fra OSL. Tuifly/StarTour.

Lenke til kommentar

nettopp hvert 2 uker i kashmir india, fantastisk sted. hvert i gulmarg og statt paa ski paa verdens hoyseste ski annlegg (over 4000m hoyt) skal 100% sikkert til kashmir naar jeg har tid igjen

 

er fortsatt i India, har hvert her 4 maander naa. skal til Andaman island til sondag, for og vare der 3 uker.

 

saa er det 1 maande i bangladesh, fly til oman, 1 uke der, saa fly til islamabad og 1 maande rundt i Pakistan for avsluttes med 1 maande i iran saa hjem til norge desverre

Lenke til kommentar

Det var litt av en reise. Om Andaman island ligner på Similanøyene like ved så kan du glede deg og ikke glem å få dykket og snorklet der.

 

Må skuffe deg med at Gulmarg kun kommer på 5. plass. Ved Chacaltaya, Bolivia som ligger høyest står de på ski over 5400 meter. Det er ofte mye lokalt skryt om verdensrekorder.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Korea omkring august. 2-3 uker i Sør, 5 netter i Nord (DPRK). Håper å få med meg et "mass game" i Pyongyang. Dessuten blir det 2-4 dager i Beijing som bonus.

Spennende. Har du funnet en måte å komme deg rett fra Sør- til Nord-Korea eller var det derfor du måtte innom Beijing?

 

Riktig. Umulig for turister å reise direkte mellom NK og SK. Så da blir det via Beijing. Har booket individuell tur i NK med utgangspunkt i Beijing ( www.koreakonsult.com ) "Individuell" er kanskje sterkt sagt - må alltid ha med to(!) offisielle guider til enhver tid utenfor hotellet.

Lenke til kommentar

Lite spennende ferie nå i påskeferien, vi planla Stockholm eller København i 4-5 dager, men pga sykdom og utsettelse var plutselig billettene vi ville ha (og egentlig de fleste andre brukbare) tatt, så da blir det tur til Århus med bil. Ikke fantastisk spennende, men det er da bedre enn å være hjemme.

 

Misunner dere som har klart å planlegge og gjennomføre ordentlige ferieturer nå i påsken, begynner å bli en god stund siden vi hadde en skikkelig tur. Synd pappa reiser så mye og ikke er så interessert i å reise når han endelig er hjemme :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...