Gå til innhold

NextGen, hvem fikk dine penger?


Newman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La til litt i svaret mitt også :p Tilbudet Elprice har er kjempe bra! Kjøpte meg ps3 40gb for 4000kr sist uke, ble litt iritert når jeg så det tilbudet! hehe

 

Eliten var ikke akkurat noe røverkjøp - ble 6k med 3 spill og ekstra håndkontroll.

 

Så 4k for en slik PS3 pakke er jo meget bra. Men hva ser jeg........ sjekket siden for 10min siden og da sto det levering i uke 48, nå står det "midlertidig utsolgt"? :hrm:

 

 

Flere enn meg som vil ha denne pakken virker det som.

 

Vel kommer jeg over et slikt tilbud senere så blir det nok alle konsollene for meg i denne generasjonen. For å være litt on-topic. :)

Lenke til kommentar

Nintendo og Sony innkasserte mine penger denne generasjonen.

 

Jeg er faktisk ganske overrasket, da jeg frem til nå aldri har satt mine ben i en konsoll,

ei heller spilt spill på konsoll før. Men da PC-en jeg har nærmet seg sin andre oppgradering

på ett år...

 

For å gjøre en mindre interessant historie kort, så endte det med kjøp av 2 konsoller av en

eller annen grunn på lanseringsdato.

Endret av SibRe
Lenke til kommentar
Du trenger ikke Elite for at den skal oppskalere til 1080p. Har du en TV som støtter 1080p over component, så er det løst.

 

I mine øyne er ikke Blu-ray et argument. Men heller en dyr og unødvendig bonus som har blitt prakket på folk grunnet at Sony vil fremme sitt eget format.

 

Birger :)

 

Blue ray er ikke et argument? Selfølgelig er det tt argument. En av grunnene til at jeg valgte ps3 fremfor xbox 360 var blue ray spilleren. Med blu ray plater kan spillprodusentene lage enda større spil oxo :)

 

Edit: Noen feil :p

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Du trenger ikke Elite for at den skal oppskalere til 1080p. Har du en TV som støtter 1080p over component, så er det løst.

 

I mine øyne er ikke Blu-ray et argument. Men heller en dyr og unødvendig bonus som har blitt prakket på folk grunnet at Sony vil fremme sitt eget format.

 

Birger :)

 

Blu rau er ikke et argument? Selfølgelig er det tt argument. En av grunnene til at jeg valgte ps3 fremfor xbox 360 var blu ray spilleren. Med blu ray plater kan spillprodusentene lage enda større spil oxo :)

 

Blu rau ja :p

Lenke til kommentar

jeg likte ingen av forige genarsjon, jeg kjøpte PS2 da det var billig, eneste spillene jeg likte var GTA serien og GOW.

 

ellers var forgie generasjon bortkasta for meg.

 

 

nå ser det lysere ut og det er ene og alene Wii som er grunnen, nintendo er tilbake for fullt og wii er den beste konsolen siden 64.

 

jeg hadde PS2 i 5 år og hadde 4 spill til det, jeg har hatt wii i 3 måneder og har nå

 

7 spill med 3 til i bestilling

Lenke til kommentar

Ein heilgardering denne generasjonen var for min del umulig å styre unna. Xbox 360 fikk sin plass kort tid etter lansering, Wii kom ramlende inn dørene ved lansering og PS3 lurte seg omsider inn mellom de to kvite no i sommer.

 

Sammen er vi sterke :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser for meg at majoriteten av forumbrukerne står sterkere økonomisk enn det barne- ungdomsskole-elever gjør (pga jobb heltid/deltid), og slipper derfor å skånsomt tenke igjennom hvilken av de tre en skal velge pga pengemangel. Mange har jo alle tre nextgen konsollene.

 

Jeg har foreløbig verken 360, wii eller ps3. Selv husker jeg da jeg sparte til min første PC til 10 000, da sparte jeg alle penger jeg fikk til jul, bursdag og annet. Det tok mange år (Kjøpte min første PC den 8.1.99).

 

Vurderer å skaffe meg en wii i nær fremtid pga Super Mario Galaxy.

Lenke til kommentar

Xbox 360 fikk alle mine penger, satt lenge og så på Wii, men med tanke på spillhøsten i år bestemte jeg meg for å vie pengene mine til de spillene istedet, og spare noen mynter på å slippe å måtte kjøpe Zelda: TP, Super Mario Galaxy og Metroid Prime 3.

 

Nå venter jeg bare til etter tentamenene og juleferien, og jeg er klar for litt srsly hardcore gaming.

 

Mass Effect, Assassin's Creed, PES 2008 og gode tilbud fra brukthylla til EB Games. Skal bli litt moro, ja.

Lenke til kommentar

Sony har fått mine penger i denne generasjonen. Grunnen til at eg valgte de var hovedsakelig blue ray spilleren. Men også på grunn av at eg ser ps3 som ein mer komplett konsoll enn 360. Med tanke på at fleire ting er innebygget. Eg utelukker ikkje eit konsoll kjøp til men det blir ikkje akkuelt med alle tre.

Lenke til kommentar

Wii pga kontrolleren, og alltid likt nintendo.

Ps3 pga blue ray, finere grafikk osv osv, mer universal til multimediabruk, fin maskin og flere spill som ikke har et ''barnslig'' preg over seg.

Blir litt lei av det barnslige preget nintendo-spilla oftest har, da er det bare å gå over til ps3 ''eller PCen'' og nyte skjellsord og blod og gørr. :cool:

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...