Gå til innhold

Hvordan bli usynlig - er det mulig?


loathsome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For all del, det er dine penger. Men jeg har aldri sett så mange intetsigende nick som i feedbacklista.

8447250[/snapback]

 

Du er klar over at man MÅ ha kredittkort for å registrere seg på eBay? Og at de som har postet feedback har som regel 100+ feedback selv?

 

Umulig å fake det, altså.

Lenke til kommentar
Bare vent. Når jeg er usnylig skal jeg komme og skremme vannet ut av deg først. :w00t:

Pfft, hvis det virker skal jeg sykle ifra Trondheim til Oslo kun iført rosa ballerinaskjørt.

Jeg kan filme det fra bilen.

8447318[/snapback]

Ikke noe vits, han vil nok kjøpe fra kjøperen og bli usynlig slik du kan ikke filme :tease:

Lenke til kommentar
Se rasjonelt på det, Om det var mulig og bli usynelig "just like that" tror du e-bay hadde vært første stedet du hørte om det ?

8447316[/snapback]

 

Jeg refererer til Derren Brown. Forskere mener han vet ting som vitenskapen enda ikke har funnet ut. Dvs., vedkommende som selger dette har funnet ut noe "unikt", og ikke har andre muligheter for å broadcaste det eller noe.

 

:hmm:

 

Et eller annet er det. Og 15$ er ingenting uansett.

Lenke til kommentar
Se rasjonelt på det, Om det var mulig og bli usynelig "just like that" tror du e-bay hadde vært første stedet du hørte om det ?

8447316[/snapback]

 

Jeg refererer til Derren Brown. Forskere mener han vet ting som vitenskapen enda ikke har funnet ut. Dvs., vedkommende som selger dette har funnet ut noe "unikt", og ikke har andre muligheter for å broadcaste det eller noe.

 

:hmm:

 

Et eller annet er det. Og 15$ er ingenting uansett.

8447348[/snapback]

Ville da tro media og lignende ville hatt "litt" oppstyr om det?

Lenke til kommentar
Jeg refererer til Derren Brown. Forskere mener han vet ting som vitenskapen enda ikke har funnet ut. Dvs., vedkommende som selger dette har funnet ut noe "unikt", og ikke har andre muligheter for å broadcaste det eller noe.

8447348[/snapback]

Feil. Alt som skal til er hypnose, og kanskje litt karisma, suggesjon og psykologisk innsikt. Men dette ville du visst om du hadde tatt deg bryet med å lese en av bøkene hans før du uttalte deg.

 

Red.: Isbilen, :!:.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Hvis man kunne gjøre seg usynlig og gjenopplive de døde ville nok millitæret hørt om dette en del før privatpersoner begynte å selge det på EBay. Blant annet ville nok en god del statsledere forsvunnet på en jevnlig basis og så kommet tilbake om et par dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...