Gå til innhold

Skal DU spille Age of Conan?


Anbefalte innlegg

Ja jeg er enig i at filmene viser lite, de filmene jeg har sett viser et dårlig kamerasystem i kamp, litt ustabilitet her og der (men det gjelder kanskje ikke i promoteringsvideoer :p ) og en litt rar løpe/gange.

 

Men jeg er fortsatt positiv, og skal hvertfall prøve det GODT før jeg avviser det. :)

 

Binko.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan se dårlig ut, men jeg håper på en FFA PVP server!

 

Det hadde vert så utrolig gøy med total frihet til å velge.

 

Ikke noen gode/onde, allied/axis, horde/alliance osv osv.

 

Noe slik som i UO eller L2. Hvor man kan angripe hvem man vil når man vil.

 

Men at man blir straffet for å være en morder om man blir tatt for det.

8348629[/snapback]

 

 

 

Er det slik her at man kan angripe en på laget ditt f.eks. en vakt eller noe og drepe ham, men at du blir straffet for det?

Lenke til kommentar
Er det slik her at man kan angripe en på laget ditt f.eks. en vakt eller noe og drepe ham, men at du blir straffet for det?

9212885[/snapback]

 

Ingen vet ennå hvordan det vil bli for dette spillet. De har ikke sagt så mye om det kommer FFA servere. Eller hvordan de vil bli.

9213241[/snapback]

 

RPvP og PvP serveren er FFA stort sett.

 

Men man kan nok ikke drepe noen på sitt eget lag grunnet mangelen på Friendy Fire her.

Lenke til kommentar

Tviler på at jeg kommer til å spille Conan nå som det ble utsatt igjen. Hadde uansett bare planer om å spille Conan fram til Warhammer kommer ut, da jeg kan nesten vite med sikkerhet at PvP'en blir best i det spillet, grunnet Mythic som har erfaring med Dark Age of Camelot.

 

Nei, holder meg nok til konsollene mine, Warcraft 3 og World of Warcraft from til den tid.

 

I grunn ganske synd, fordi Conan virket som et utrolig spennende spill, som jeg gjerne kunne gi en sjans til å overta meg totalt. :p (Les: Holde meg vekk fra WAR, WoW osv). Men sånn blir det nok neppe nå.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

General beta has started, yes. And just to quell some rumors:

 

-This has nothing to do with the XBox version

 

-We're not making it Vista only. Age of Conan will run on Vista or XP.

__________________

Shannon 'Pharamond' Drake

Community Manager – Funcom

 

 

The myth of Pharamond has led to new legends and romances in later times. Especially pseudo-historians are even today active in making up new stories about Pharamond. --Reference.com

 

Rart at ingen har hørt noe som fikk plass på dagbladet og gamer.no..

Lenke til kommentar

De som vant tilgang gjennom Dagbladet og Gamer er nok ikke første valget til Funcom angående dagens beta. Ettersom dette kun var rein "lotto", og som vi jo skjønner så er kanskje ikke folk i denne gruppen de best "garanterte" gode beta spillerne.

 

De er lovet plass i den betaen som er nå føre Open beta, det betyr ikke at dem kommer inn med engang betaen åpnet.

 

Noen er kanskje heldig og kommer inn tidlig, andre kommer nok inn rett før open beta. Altså flere måneder til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...