Gå til innhold

Skal DU spille Age of Conan?


Anbefalte innlegg

Hei, Age of Conan er ikke helt i open Beta enda, men vi skal starte et stort norskt guild. Vi er endel som er med allerede, som har endel erfaring fra andre mmo's. Og nå satser vi på å lage et guild som kan være perfekt for de aller aller fleste spillestiler.

 

The Covenant of Mor'Di - Guildpage

 

Vi har fått lov av Funcom til å bruke den grafikken dere kan se her. (gi gjerne tilbakemelding på site-design..)

 

The Covenant of Mor'Di er ikke basert på å være best, eller på å være en familie. Vi skal være der for normenn som kan tenke seg å ha et guild å forholde seg til.

 

Noen ønsker aktiv rollespill events, noen vil bare spille spillet. Vi skal gi et guild til alle disse. I stedet for å lage et guild som baserer seg på noen få spillere som alltid MÅ være onlin ønsker vi heller å være åpne for alle. La enhver selv bestemme hvor mye en vil involvere seg.

 

Guild category (PvE,PvP,Raid,Other): Ja.

 

-Hallgeir

 

Skal DU spille??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig skal jeg spille Age of Conan! :D Ikke på PC da, men... Blir nok på Xbox 360 for meg :)

8347682[/snapback]

 

Kult, skal du vær med i noe guild? Dvs. Har du sett guildsidene våre?

 

En av grunnene til at jeg er litt "på" dette er at jeg ønsker tilbakemelding på guildsiten, i tillegg til potensielle guildmedlemmer seff.

 

Du skal ikke prøve å få vært med i beta da? nå kan man jo signe opp for det..

Lenke til kommentar
Er det noen aldersgrense i guildet?

 

Kunne tenkt meg ett helnorsk 18+ guild.  :hmm:

8348006[/snapback]

 

Vi har 18-års grense i guildet. MEN, det vil kun si at vi behandler alle i guildet som om de var over 18 år, og forventer at alle i guildet skal oppføre seg.

 

Bakgrunnen til dette er at vi erfaringsmessig vet at det ikke alltid er sammenheng mellom alder og modenhet. Jeg har selv spillt wow med en 13-åring som var helt fantastisk, men jeg har vært i guild med folk på over 30 som jeg aldri vil være i guild med mere..

 

Det jeg vil fram til her er: oppfører du deg bra er du med. oppfører du deg som en barnslig drittsekk så er du ikke med.

 

Kom gjerne innom og registrer deg på forumet, så kan du jo se om dette guildet kan være noe for deg..

Lenke til kommentar
Jeg skulle gjerne ha joinet dere jeg også.

 

Men guildnavnet byr meg helt imot. Beklager.

 

Coventant of Mor'di, lite fantasi og mØe annet i det navnet.

8348188[/snapback]

 

Jeg copy/paster inn det som har vært svaret mitt på akkurat dette før:

 

Well the thing is: we are really a serious guild, but also we have the feeling that many RP-based guilds take themselv to seriously. We do not want that. We are a Guild made up out of expirienced roleplayers (tabletop rp, larp and mmorpg)

 

Our thing is not to be to pretencious. To remind ourselvs that it is just a game and that it should be fun.

 

By the way, I have seen way worse guildnames that "The Covenant of Mor'Di" in many different games. Also "The Covenant of Mor'Di" will try to be an active rp-guild (where not all members HAVE TO rp, but it is encouraged) so we will try to make an impression on the RP-world in Age of Conan.

 

So, I guess you can say, we are like "the boy named Sue" by Johnny Cash. I name is just a name, but it can be used to remind yourself not to take yourself to serious and not to become to pretencious.

 

Sorry if there are some bad spelling, but as the guild, I am Norwegian and that is also why we are going to game internally in norwegian, not everyone are fluent in english, and if you're not used to rp as well, it will be two barriers that you'll have to break. So in gaming in mainly in norwegian we hope to lower the bar on first-timers in roleplay.

 

Hope this have cleared things up, and that you don't judge this book by its cover.

 

-hallgeir

Lenke til kommentar
Kult, skal du vær med i noe guild? Dvs. Har du sett guildsidene våre?

 

En av grunnene til at jeg er litt "på" dette er at jeg ønsker tilbakemelding på guildsiten, i tillegg til potensielle guildmedlemmer seff.

 

Du skal ikke prøve å få vært med i beta da? nå kan man jo signe opp for det..

8347765[/snapback]

Jeg skal helt sikkert være med i en guild ja. Er ikke helt sikker på hvilken enda. Har planer om å få guilden jeg er medlem av i SWG til å starte noe i Age of Conan. Så langt er vi å se i Star Wars Galaxies, Eve Online, World of Warcraft, American Sim Racing

League, Battlefield 2 og noen fler.

 

Om ikke de har lyst til å starte noe i Age of Conan, er det mulig jeg ber om tillatelse til å starte AoC-guilden selv.

 

Men om ikke noe av dette er aktuelt, er jeg åpen for tilbud :)

Lenke til kommentar

Jeg skal spille AoC, ja. Hvis det er noe som helst jeg skal gjøre til høsten, så blir det å spille AoC!!

Når det er sagt, så skal jeg nyte mine første steg og eventyr alene uten guild. Hvilket guild jeg lar meg verve av finner jeg ut av inne i spillet når jeg lærer community litt å kjenne. Muligens at jeg møter gamle AO-venner, og da blir jeg automatisk hengende med dem og deres guild, så sant det ikke består av folk som tar MMORPGs 100% seriøst og ikke har forståelse for folk som ser på spillet som en fritidssyssel.

Lenke til kommentar
Jeg skal spille AoC, ja. Hvis det er noe som helst jeg skal gjøre til høsten, så blir det å spille AoC!!

Når det er sagt, så skal jeg nyte mine første steg og eventyr alene uten guild. Hvilket guild jeg lar meg verve av finner jeg ut av inne i spillet når jeg lærer community litt å kjenne. Muligens at jeg møter gamle AO-venner, og da blir jeg automatisk hengende med dem og deres guild, så sant det ikke består av folk som tar MMORPGs 100% seriøst og ikke har forståelse for folk som ser på spillet som en fritidssyssel.

8348513[/snapback]

 

Jeg er helt enig. Men spillet er jo nettopp lagt opp slik, med de første 20 levlene i singel-player, noe jeg mener er helt genialt.

 

The Covenant of Mor'Di is not founded on the principle that we will be the best, nor do we intent to try to be a family. Different players have different playstyles, and everyone does not always get along, some players might consider themselves hardcore, while others prefer a more casual approach.

 

Håper å se deg en gang, kanskje på slagmarka, eller på et eller annet vertshus..

Lenke til kommentar

Kan se dårlig ut, men jeg håper på en FFA PVP server!

 

Det hadde vert så utrolig gøy med total frihet til å velge.

 

Ikke noen gode/onde, allied/axis, horde/alliance osv osv.

 

Noe slik som i UO eller L2. Hvor man kan angripe hvem man vil når man vil.

 

Men at man blir straffet for å være en morder om man blir tatt for det.

Lenke til kommentar

 

Jeg er helt enig. Men spillet er jo nettopp lagt opp slik, med de første 20 levlene i singel-player, noe jeg mener er helt genialt.

 

Jeg også!

 

The Covenant of Mor'Di is not founded on the principle that we will be the best, nor do we intent to try to be a family. Different players have different playstyles, and everyone does not always get along, some players might consider themselves hardcore, while others prefer a more casual approach.

 

De guildene jeg har likt best (uten nødvendigvis å være med i) har hatt en slik filosofi, selv om de de som etterhvert regner seg som "hardcore" (elitister) ofte ikke blir værende lenge i slike guilder. Og takk for det!

 

Håper å se deg en gang, kanskje på slagmarka, eller på et eller annet vertshus..

 

Skal nok ikke se vekk i fra det!

 

8348549[/snapback]

Lenke til kommentar
Kan se dårlig ut, men jeg håper på en FFA PVP server!

 

Det hadde vert så utrolig gøy med total frihet til å velge.

 

Ikke noen gode/onde, allied/axis, horde/alliance osv osv.

 

Noe slik som i UO eller L2. Hvor man kan angripe hvem man vil når man vil.

 

Men at man blir straffet for å være en morder om man blir tatt for det.

8348629[/snapback]

 

Jeg tror det var på AoC-forumet jeg leste at hvis nok folk vil ha det så kommer de etterhvert til å lage FFA PVP servere.. det er kult! Da kan man på en måte begynne å enforce sine egne regler også om man er sterke nok.. ;)

Lenke til kommentar
Skal spille det, men har ike bestemt meg for om det blir på PC eller 360. Er ike akkurat dreven innen MMORPG-sjangeren, så tror muligens 360 versjonen vil være litt mer "tilgjengelig" for menigmann enn PC-utgaven:-)

8348817[/snapback]

 

 

Enig, men jeg føler at PC er bedre lagt til rette for mmo's.. det er liksom et eller annet riktig med å ha nok taster og det å ha en pc å forholde seg til..

 

Men nå kan det vel hende at jeg er en meget konservativ pc-nerd.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...