Gå til innhold

Skal DU spille Age of Conan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er for alt'er.. men det kommer av min spillestil.. alle spiller ikke på samme måte som deg maanemann.. men smaken er som baken eller noe..

9064544[/snapback]

Blir ikke mye diskusjon/samtale av å si at smaken er som ... ;) Men jeg ser ihvertfall det første poenget ditt. Jeg tror hvis guildet er casual på alle måter, blir jo også main'er som alter, og da har det ikke noe å si lenger. Da blir spillet mer en arcade.
Lenke til kommentar
4. a) Masse nag i /g om å hjelpe på quester og dungeoner du selv har farmet til det kjedsommelige når du var på det nivået, og som du nå trodde du var ferdig med.

  b) Du er kanskje en person som har vært snill for en gangs skyld og hjulpet person X på noe du ikke fikk xp, blodpenger eller loot på nettopp. Og nå kommer han på og maser fra sin alt.  Det fører til mye kjedelig gameplay fror deg selv, og man bruker masse tid på ting som ikke er kompetativt.  Heller vil jeg mene at dette drar guildet ned i søla.  Dette er også litt egoistisk.  Synes det bør være "ta og gi".

9064515[/snapback]

Sær innstilling. Jeg blir glad av å få hjelpe andre :)

Lenke til kommentar
Så lenge personen du hjelper er hyggelig tilbake og ikke kommer med "lol see ya fucker" -svar etter at man har hjulpet til.

9064631[/snapback]

Jeg hjelper ikke hvem som helst 10 ganger nei. Men jeg hadde stilt opp for folk i guildet som drev seriøst.

 

Ikke en 14 årig gjøk som aldri klarer noe selv.

Lenke til kommentar
Jeg hjelper ikke hvem som helst 10 ganger nei. Men jeg hadde stilt opp for folk i guildet som drev seriøst.

 

Ikke en 14 årig gjøk som aldri klarer noe selv.

9064685[/snapback]

Jeg er enig i dette, stiller alltid opp for folk i guildet.. (men om folk bare får masse hjelp og ikke gir noe tilbake hvis jeg trenger noe, er det ikke så kjekkt å hjelpe de en annen gang..)

 

gjøker som ikke får noe til selv er kjipt.. men må teite folk nødvendigvis være 14? min erfaring er at hjelpesløse folk finnes i alle aldersgrupper. Samme gjelder ressurssterke kjekke folk..

 

En av de jeg hadde med på flest raids i wow viste seg å være 12 år, men han var en av de mest dedikerte og kjekkeste folka jeg spillte med.. aldri noe kluss med han.. men ja, det er vel sjeldent.. men jeg er for å gi alle en sjanse.. men da skal man "vise seg fram" også.. 'rtfm' er et bra akronym.. eller 'f***inggoogleit.com'

Lenke til kommentar
Sær innstilling. Jeg blir glad av å få hjelpe andre :)

9064622[/snapback]

Selvsagt skal man hjelpe andre, men det trenger jo ikke være for en alt? Er prinsippet med alter jeg peker på.

 

Synes også tidsaspektet er av betydning. lett å sette seg opp på sin høye hest her. Men for meg er det utenkelig å gå igjennom eks. gnomereagan 2-3 timer når jeg aldri har likt dungeon etc.

Lenke til kommentar

Det er urettferdig å si at statistikken mot Zerg guilds går mot oss, ettersom vi ikke er et Zerg guild. Vi har en guildstruktur som er tydelig, og som har fungert for andre guilds før.

Vi er et nasjonalt guild, et norsk guild. Det vil si at vi tar imot alle nordmenn. Statistikken for nasjonale guilds er veldig god, noe enhver erfaring med MMO burde støtte opp under.

 

Alt dette er irrelevant, uansett. Så vidt vi kan se blir det nok ikke noen spesielle server types på AoC. Guild konseptet vårt er ikke laget for å passe inn på noen spesifikk server-type, men heller laget for å passe inn i hvordan verdenen er bygget opp.

 

Vi har et navn som vi liker, og som medlemmene våre liker. Medlemmene våre liker hverandre. Vi har en god gjennomsnittsalder, og forumene våre reflekterer som regel dette. Vi setter pris på modenhet, og vi reagerer fort når noen oppfører seg barnslig eller uverdig. Det å finne en application fra forumet vårt og så dissikere den for å få forfatteren til å virke som et barn er under beltestedet - ikke bare er det poengløst og beviser ingenting, men det er frekt gjort mot personen som skrev den applicationen.

 

Vi er åpne for alle. Uansett. Hvis folk vil, kommer de med. Det betyr at du kan invitere alle vennene dine, og ettersom Mor'Di begynner å bli ganske stort og Norge egentlig er ganske lite, betyr dette at du har en mer enn rimelig sjans for å faktisk få noen nye, ordentlige venner gjennom guildet.

 

De som allerede har bestemt seg for ikke å like Mor'Di, det er greit. Dere er velkomne dere også, men vi har ikke tenkt å tvinge dere. Lykke til.

Lenke til kommentar
Liker ikke navnet, tenker bare på "Convenant of Mordi".

9066015[/snapback]

 

Vi har et navn som vi liker, og som medlemmene våre liker. Medlemmene våre liker hverandre.

De som allerede har bestemt seg for ikke å like Mor'Di, det er greit. Dere er velkomne dere også, men vi har ikke tenkt å tvinge dere. Lykke til.

9065713[/snapback]

Det er vel alt jeg kan svare på det..har diskutert det 100 ganger før.. Endret av hallgeirg
Lenke til kommentar
Det er urettferdig å si at statistikken mot Zerg guilds går mot oss, ettersom vi ikke er et Zerg guild. Vi har en guildstruktur som er tydelig, og som har fungert for andre guilds før.

Vi er et nasjonalt guild, et norsk guild. Det vil si at vi tar imot alle nordmenn. Statistikken for nasjonale guilds er veldig god, noe enhver erfaring med MMO burde støtte opp under.

Hvis dette ikke er et perfekt eksempel på en "zerg" guild så vet jeg ikke hva Zerg betyr lengre.

 

Ifølge meg, så betyr Zerg det å vinne ved å overbemanne de andre. Altså en relativt feig taktikk som kun fungerer om man er betrygendes mer i antall folk enn sine motstandere.

Og måten man gjør det på er å ta inn alt og alle, samme hva og hvordan dem er.

 

Og med dette så er det ikke til å unngå at man tar inn folk som faktisk ikke kommer inn hos andre guilds pga de rett og slett er noen "drittunger" uavhengig av alder.

 

"Men alle her er jo snille, se på våres forum."

 

Som sakt, forum er ikke et sted for å se hvordan et stort community ser ut.

For det er faktisk det en zerg guild blir, et lite "community".

 

Er dere 200 stk, så kan jeg tenke meg at det er rundt 20 stk på forumet som faktisk snakker og diskuterer ting. De kan være hyggelige, men det viser ikke att folket i guilden er hyggelig "overall". Det betyr bare at 10% av guildet har vist seg å være hyggelig til nå. Og tru meg, det kommer til å bli mye mas og tjas i guilden etterhvert som spillet lanseres og man ser folk komme til "end-game".

 

Som dere har sakt, noen medlemmer har med venner o.l inn i guilden. Noen er idioter og noen må kickes ut av guilden. Han blir kicket og det oppstår ett rabalder i guilden pga han hadde fler "real-life" venner der inne. De stikker også, og flere av hannes venner kan faktisk være en av de mer "viktige" personene i guilden. Folk som var flink i PvP eller PvE som folk faktisk så opp til.

 

Et eksempel som er litt kjip, men som har skjedd så utrolig mange ganger før, og som er starten på mer som kommer.

Alt dette er irrelevant, uansett. Så vidt vi kan se blir det nok ikke noen spesielle server types på AoC. Guild konseptet vårt er ikke laget for å passe inn på noen spesifikk server-type, men heller laget for å passe inn i hvordan verdenen er bygget opp.

Da har du faktisk gått glipp av noe.

Det er et hav av forskjellig "liv" på de forskjellige serverne man har sett vil eksistere idag.

 

Det er Normal server med kun "fri" PvP.

Det er en FFA server, og man har en FFA RP server.

 

Og man er uvitende om man sier at disse server typene ikke har store forskjeller i seg.

 

Spør meg gjerne hva som er forskjellen og jeg skal forklare det.

Vi har et navn som vi liker, og som medlemmene våre liker. Medlemmene våre liker hverandre. Vi har en god gjennomsnittsalder, og forumene våre reflekterer som regel dette. Vi setter pris på modenhet, og vi reagerer fort når noen oppfører seg barnslig eller uverdig. Det å finne en application fra forumet vårt og så dissikere den for å få forfatteren til å virke som et barn er under beltestedet - ikke bare er det poengløst og beviser ingenting, men det er frekt gjort mot personen som skrev den applicationen.

 

22 år med medlemmer oppe i 44 år er IKKE en "god" høy alder.

 

Laveste alder i guilden er 11 år?

Mens høyeste alder i guilden er 44 år?

 

Da ser man lett at avstanden fra 11 til 22, er langt mindre enn 22 til 44.

Og ergo, man har et mye større anntall folk under 22 år enn over 22 år i guilden.

 

Jeg skriver dette bare for å åpne øynene til noen litt.

Vi er åpne for alle. Uansett. Hvis folk vil, kommer de med. Det betyr at du kan invitere alle vennene dine, og ettersom Mor'Di begynner å bli ganske stort og Norge egentlig er ganske lite, betyr dette at du har en mer enn rimelig sjans for å faktisk få noen nye, ordentlige venner gjennom guildet.

 

De som allerede har bestemt seg for ikke å like Mor'Di, det er greit. Dere er velkomne dere også, men vi har ikke tenkt å tvinge dere. Lykke til.

9065713[/snapback]

Alt bra og vell :) Og jeg syns faktisk dere er modige som tørr og prøve dere på dette. Da særlig med alt det arbeidet som faktisk kan gå "dukken" hvis de problemene jeg har nevt her i tråden faktisk dukker frem. Og sjansen er større enn man trur.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Da har du faktisk gått glipp av noe.

Det er et hav av forskjellig "liv" på de forskjellige serverne man har sett vil eksistere idag.

 

Det er Normal server med kun "fri" PvP.

Det er en FFA server, og man har en FFA RP server.

 

Og man er uvitende om man sier at disse server typene ikke har store forskjeller i seg.

 

Spør meg gjerne hva som er forskjellen og jeg skal forklare det.

 

 

God Dag! Veldig fint at du passer på at vi forstår. :)

 

I Age of Conan så vil du har muligheten til pvp,pve og rp på en normal server!

enkelt og greit. Så¨det vil si at det passer oss veldig bra for kan

gjøre det de ønsker!

 

Denne debatten har vi tatt en million ganger før, alle meningene til Mor'Di står oppført på hjemmesiden. Hvis noen lurer på noe, så stikk innom og les der.

 

Takk for meg! ha en fin dag!

Endret av Magan
Lenke til kommentar

Setter pris på å bli kalt modig, setter pris på at du prøver å hjelpe.

 

Ikke for komme med angrep eller noe mot noen her, men det blir mye det samme som blir sagt gang på gang.

 

ok, dere tror ikke det kommer til å funke, det gjør vi. Vi har store baller.. ;)

Guildet blei i all hovedsak lagd for at jeg og mine venner skulle havne på samme server, det har vi nå klart uansett, så tok det litt av.. det er bra.. Vi jobber hardt for at dette skal funke, og vi skal nok få det til..

 

Takker for at du prøver å hjelpe til med å få det enda litt bedre.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...