Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?


Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns ikke det ser childish når man shaver den. Mann (eg) føler seg så sexy på en ikke homsete måte og det er så digg at mann (eg) får lyst å vise den kor vakker den er til vakre kvinner :lol:

Om en har komt til det stadiet at udyrets utseende blir avslørt, så er vel hipp som happ hvordan skjeggveksten er? Tror uansett sjansene for et nyp minker drastisk når en begynner å skryte av .. eh.. utseendet...

Lenke til kommentar
Syns ikke det ser childish når man shaver den. Mann (eg) føler seg så sexy på en ikke homsete måte og det er så digg at mann (eg) får lyst å vise den kor vakker den er til vakre kvinner :lol:

 

OMG så rett du har. Men der ser liksom ut som du er 10år når man ikke har booner..

 

Har nå 5dagers stubb eller noe slikt. Ser bånd fint (ikke for mye) og ikke childish ut. Klær ikke heller siden jeg vasker meg der flere ganger daglig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
OMG! Pervo. Flere ganger dagen var og ta i ,men 1gang om dagen. (Til tider 2) er normalt. Dusje om morgenen og noen ganger om kvelden.

CFD din syke kar. Tror jeg sa min mening om shaving av de der nede for noen sider siden. Dessuten så holder det å dusje en gang daglig. Huden din blir ødelagt om du dusjer alt for ofte. Så er det sagt.

 

Stussing er ordet. Full shave er jeg motstander av, men man har jo lov til å bruke kantklipperen litt. Jeg har drevet på med forskning på dette på min kvinnelige venner ( og noen jeg har møtt tilfeldig ute på byen), og de forventer å se hår...om det er frisert er jo det bra... Men full bush er heller ikke delikat heller.. (ferdig på jobb...) forsetter posten min seinere

Lenke til kommentar

Jeg har sett frisører som bruker laighter til klipping av hår.

Det blir og brukt brendende q-tips til fjerning av nese og ørehår.

Hår brenner veldig godt og du får med deg både rot og hele shiten.

Har prøvd litt på leggen og håra forsvant som bare det.

 

vil du forklare meg hvordan du klarer å brenne vekk hårrota?

 

greit at hår smelter/brenner raskt, men hårrota ligger liksom i små poser eller no under huden.. så med mindre du driver å brenner av deg huden blir ikke hårrøttene vekke..

Lenke til kommentar
et bedre spørsmål er jo hvorfor vi i det hele tatt har hår dere nede når vi har på oss klær og veldig mange bare shaver det bort?

 

siterer professor Ole Fyrand, en av landets fremste eksperter på hud og utseende.

 

"kroppshårene har viktige funksjoner. Særlig hos menn forstørrer de hudoverflaten, slik at duftstoffene fra kroppen får større overflate å fordampe fra. Disse duftene spiller en viktig rolle i seksualiteten. Nede i huden er hårene knyttet til fine, små nerver, og hvis de blir borte, mister vi noe av følsomheten ved berøring."

 

jeg stusser selv

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...