Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?


Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor messe opp området i det hele tatt, grett for de av dere som lever farlig...hehe...aut  :-? *tenkte på hvordan det er å bomme

 

det skal litt til å kutte seg opp da.. av en eller annen grunn.. har aldri kutta meg der jeg.. men leggen derimot.. den har være ostehøvlet flere ganger.

 

og grunnen til at man messer opp området er fordi det ser bedre ut, føles bedre og imo er mer renslig!

 

spess hvis man har dame/type så er det meget populært å fikse på sakene! :D

Lenke til kommentar

det skal litt til å kutte seg opp da.. av en eller annen grunn.. har aldri kutta meg der jeg..

Du er jente...du mangler en viktig vital del det er snakk om :p

 

 

spess hvis man har dame/type så er det meget populært å fikse på sakene!  :D

 

ikke sikkert alle er slik vettu :wink:

Lenke til kommentar

det skal litt til å kutte seg opp da.. av en eller annen grunn.. har aldri kutta meg der jeg..

Du er jente...du mangler en viktig vital del det er snakk om :p

 

 

spess hvis man har dame/type så er det meget populært å fikse på sakene!  :D

 

ikke sikkert alle er slik vettu :wink:

 

alså... den viktige vitale delen du snakker om er en penis? vel.. det er vel heller skjeldent at man har hår oppover hele den?

 

jeg tror ikke det er spesielt enklere å barbere et jentekjønn enn et guttekjønn.. håret vokser ikke kun på venusberget!

Lenke til kommentar
brukte hårtrimmer-maskin en gang og det ble et blodbad, blod-strålen sto rett ut fra pungen flere steder, det var ikke særlig digg og anbefalles ikke

 

Uff, det hørtes ikke bra ut. ALDRI bruk maskin på punge, er så tynn hud der. Prøvde en gang, skar meg jeg også :cry:

 

Nå begynner det å klø litt her:(

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

det skal litt til å kutte seg opp da.. av en eller annen grunn.. har aldri kutta meg der jeg..

Du er jente...du mangler en viktig vital del det er snakk om :p

 

 

spess hvis man har dame/type så er det meget populært å fikse på sakene!  :D

 

ikke sikkert alle er slik vettu :wink:

 

alså... den viktige vitale delen du snakker om er en penis? vel.. det er vel heller skjeldent at man har hår oppover hele den?

 

jeg tror ikke det er spesielt enklere å barbere et jentekjønn enn et guttekjønn.. håret vokser ikke kun på venusberget!

 

Personlig synes jeg det er mye vanskeligere å barbere damen enn meg selv...

Lenke til kommentar
det er spesielt upraktisk og klø seg på "tissen" da av og til små krøllete hår også kommer med opp av buksa :oops: [/img]
Det der har aldri skjedd med meg. Men så klør eg meget forsiktig på ballene mine da :DMeget forsiktig
jeg også.. hvis man gjør som steve-o i the career ender og stifter ballene fast SLITER man.. man skal være snill og gentle når man leker/klør seg der nede.. hvis ikke kan ting bli ødelagt :roll:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...