Gå til innhold

Fikk C&C Tiberium War i posten i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satte igang nedlasting av C&C3 hjemme via EA Link når jeg dro på jobben. Tror det bare er preloading dog.

8256504[/snapback]

 

Ta det med ro! Jeg lastet det ned igår kveld og det er IKKE preload, du laster ned hele spillet og installerer det, etterpå kan du nyte spillet! :)

Litt pussig igrunn for det florerte rykter på diverse C&C forum om at EA link releasen igår KUN skulle gjelde Nord Amerika, men tydeligvis så va det world-wide... :hmm:

 

Jaja som dem sier, "dont question the good, only the bad"

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar
Viss folk bare vil spille, og det med en gang, og absolutt ikke MÅ ha det fysiske spillet eller Kane edition så kan jeg anbefale EA LINK, betal for spillet og last det ned raskt og enkelt!

 

Bare ett tips :)

8255907[/snapback]

 

Hvor mye koster det å laste ned ifra EA Link?

Lenke til kommentar

Ikke det al jeg klager, men lar EA deg laste ned spillet før releasedato? Jeg mener hva er vitsen med releasdatoer når noen butikker sender ut en uke i forveien og utgiver lar folk laste ned spillet.

 

Et godt tips om nedlastning. Men jeg jeg liker å få spillet i boks med masse fine ting oppi. :love:

Lenke til kommentar

Boksen var ikke noe å juble over...

 

Ett enkelt sort DVD-Cover, med engelsk omslag og engelsk instruksjonsbok, DVD-ROM med spillet og en Bonus-disk.

 

Dette var Kane-Edition...fra Gamezone.no om det betyr noe.

 

Kan ta bilder når jeg kommer hjem om noen ønsker, og det ikke allerede ligger ute en plass...

 

Edit: Leif was here :ph34r:

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
Kjøpte meg command and conquer 3 The first decade! Innheloder ikke det Command and conquer 3 Tiberium wars?! Var helt ny pakke og sånt. Har jeg driti meg ut og fått alle de gamle command and conquer spillene, men ikke TIberium wars?

8252303[/snapback]

Hvis du tenker på det sorte og mørkeblå papp-coveret, så ja.

Det er Command and Conquer; The First Decade. Inneholder alt fra Command and Conquer til Generals.

Lenke til kommentar

Flere som har bestil fra gamezone som savner dette?

 

Bestill i dag og vi sender deg en bonus CD med masse ekstra godis på:

 

    * Forhåndsvisning av “Behind the Lines” (making of C&C 3 FMVs clip)

    * En eksklusiv C&C 3 spill trailer

    * En snik kikk på live action scener

    * GDI strategivideo med David Bender

    * Eksklusive posters/plakater

 

Disse tingene er ikke med på bonus dvd'en som lå inne i spillet, noe jeg egentlig regnet med. Og de skulle da sende en ekstra cd så vidt jeg forstår i tillegg til bonus dvd'en.

 

Hvor ble denne av?

 

Har mailet dem.

Lenke til kommentar
Ikke det al jeg klager, men lar EA deg laste ned spillet før releasedato? Jeg mener hva er vitsen med releasdatoer når noen butikker sender ut en uke i forveien og utgiver lar folk laste ned spillet.

 

Et godt tips om nedlastning. Men jeg jeg liker å få spillet i boks med masse fine ting oppi. :love:

8257654[/snapback]

 

Det var en "gulerot" til alle som bestillte via EA link skulle få spillet før release.

 

Det ble oppstannelse på C&C forumet da EA kunngjorde at release igår kun gjaldt Nord Amerika, unskyllningen var tekniske problemer. Dette var enten BS eller så har de fikset "problemet".

 

edit:leif

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar
Flere som har bestil fra gamezone som savner dette?

 

Bestill i dag og vi sender deg en bonus CD med masse ekstra godis på:

 

    * Forhåndsvisning av “Behind the Lines” (making of C&C 3 FMVs clip)

    * En eksklusiv C&C 3 spill trailer

    * En snik kikk på live action scener

    * GDI strategivideo med David Bender

    * Eksklusive posters/plakater

 

Disse tingene er ikke med på bonus dvd'en som lå inne i spillet, noe jeg egentlig regnet med. Og de skulle da sende en ekstra cd så vidt jeg forstår i tillegg til bonus dvd'en.

 

Hvor ble denne av?

 

Har mailet dem.

8258057[/snapback]

 

 

fikk min pre order disc av gamezone for et par uker siden selv, kan jo hende de gikk tomme.

 

er ikke noe spesiellt egentlig på den.

Lenke til kommentar
Var og hentet spille nå nettopp installerer atm.  Uheldigvis må jeg kjøre det på laptopen foreløpig da maskina mi kræsja her om dagen :roll:

 

Menmen, gleder meg sykt til å spille! :cool:

8259088[/snapback]

 

Nei! Fikk mail fra Spaceworld, som jeg har bestilt fra:

 

Hei

 

Vi sender mail for å informere om at Command & Conquer 3 Tiberium Wars PC spill spesialversjonen er dessverre blitt noe forsinket.

 

Dette beklager vi. Electronic Arts vil sende ut t-shirt med spillet som kompensasjon.

 

Hvem bryr seg om en blodig skjorte, vil ha spillet nååååå!!

Lenke til kommentar
Sendte som sagt mail til gamezone.. og da sendte de dem.. mulig de har glemt å legge med til en del av oss.

 

Så kan være lurt om man er interessert å ta kontakt.

 

Jeg er c&c geek så jeg vil ha den :)

8260071[/snapback]

Er det CD eller T-skjorte det er snakk om? Gjelder dette for oss som har bestilt fra komplett og?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...