Gå til innhold

Fikk C&C Tiberium War i posten i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg command and conquer 3 The first decade! Innheloder ikke det Command and conquer 3 Tiberium wars?! Var helt ny pakke og sånt. Har jeg driti meg ut og fått alle de gamle command and conquer spillene, men ikke TIberium wars?

8252303[/snapback]

Ja, det er en samlepakke med de gamle. Den heter ikke Command & Conquer 3 heller.

Lenke til kommentar

Må si det er endel småting som irriterer meg, føler det er ganske ubalansert i forhold til pvp også, blir vel til at jeg går tilbake til starcraft igjen.

 

Uansett, APC f.eks, tar 1 person, jeg gjentar, 1 person, lurer på hva han som bestemte deg gikk på, utgått på dato var det sikkert. Liker heller ikke at jeg tvinges til å se såpass skrått ned på kartene, jeg vil litt lengre opp og litt mer rett over.

 

Føler det er en ubalanse mellom rasene også, men mulig det går mer på spillestil, time will tell, hadde håpet på en arvtager til SC for online spilling, men ser desverre ikke helt ut som at det leverer alt man håpet på, men ting kan jo forandres i patcher, så man får leve i håpet litt til.

 

Noen andre som har fått spilt det endel som har en mening om det?

Lenke til kommentar

vist du ikke har lagdt merke til det så er 1 unit, en squad soldater og ikke bare 1 soldat :)

 

synes egentlig det er litt bra, at den ikke tar overdrevet med folk..:)

 

 

 

Likte spillet veldig godt jeg :)

 

nydelig grafikk å alt, absolutt alt går heeelt glatt :)

 

 

:thumbup:

 

mange timer med nytelse :D

Lenke til kommentar
Må si det er endel småting som irriterer meg, føler det er ganske ubalansert i forhold til pvp også, blir vel til at jeg går tilbake til starcraft igjen.

 

Uansett, APC f.eks, tar 1 person, jeg gjentar, 1 person, lurer på hva han som bestemte deg gikk på, utgått på dato var det sikkert. Liker heller ikke at jeg tvinges til å se såpass skrått ned på kartene, jeg vil litt lengre opp og litt mer rett over.

 

Føler det er en ubalanse mellom rasene også, men mulig det går mer på spillestil, time will tell, hadde håpet på en arvtager til SC for online spilling, men ser desverre ikke helt ut som at det leverer alt man håpet på, men ting kan jo forandres i patcher, så man får leve i håpet litt til.

 

Noen andre som har fått spilt det endel som har en mening om det?

 

Har ikke fått spillet enda, men leste et eller annet sted at de allerede jobbet med en patch som vil jevne ut en del av forskjellene i hvertfall.

 

 

HVa skjer med gamezone.. bestilte i går kveld og ingen notis om at det er sendt :\

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Det skal komme en patch allerede inatt eller imorgen etter som jeg har forstått. Dette er fra det offisielle C&C3 forumet:

 

Version 1.1 Launcher File - March, 2007

============================

 

This patch for Command & Conquer 3 Tiberium Wars fixes several bugs and exploits:

 

Exploits

 

· Scrin Mastermind's Teleport Units ability maximum range reduced.

 

· GDI Engineers, Nod Saboteurs, and Scrin Assimilators can no longer capture structures when under the effects of the Scrin's Phase Field ability.

 

 

Optimizations

 

· Improved video playback on low-end system configurations.

 

 

Balance Changes

 

· Scrin Storm Column cost / build time increased to 3,000 credits / 30 seconds.

 

· Scrin Buzzer health reduced to 75 and weapon damage changed to SNIPER.

 

 

Bug Fixes

 

· Fixed an error that would occasionally result in a crash in Nod vs. Nod matches on the multiplayer map Deadly Sertao.

 

· Fixed issues with automated map transfer ability in multiplayer.

 

· Fixed an error that would sometimes cause a Commentator's telestrator drawings to not erase when intended during BattleCast matches.

 

· Fixed issues with replay file playback.

 

· Fixed placeholder text and chat log errors with the Comrade in- game chat window.

 

 

Other Changes

 

· References to Nod's "Avatar Warmech" unit have been changed to "Avatar".

 

Det er blitt sagt at Scrin er litt vel overlegen på onlinespill, og det ser ut som det vil bli gjort flere justeringer i updaten.

Lenke til kommentar
vist du ikke har lagdt merke til det så er 1 unit, en squad soldater og ikke bare 1 soldat :)

 

synes egentlig det er litt bra, at den ikke tar overdrevet med folk..:) 

 

 

 

Likte spillet veldig godt jeg :)

 

nydelig grafikk å alt, absolutt alt går heeelt glatt :)

 

 

:thumbup:

 

mange timer med nytelse :D

8253253[/snapback]

 

Greit med en squad, men når du skal ha med deg en engi dude, så får du deg 1, da han er en egen "squad". Burde vært 3 av engi folka i allefall, om det bare var 1 av de andre. Er forskjell på single units og squads etter min mening.

 

Vi får se, ser jo ut som at de prøver å fikse ting i patchen, kan bli bra.

Lenke til kommentar

Da er endelig EA link downloaden ferdig. Gleder meg som en unge til å få prøvd dette! :D

Jeg er skikkelig overasket over båndbredden som EA har til EA link. Det har sannsynligvis vært en vanvittig pågang på serverne siden spillet ble sluppet kl. 8 ikveld. Og jeg har lastet ned spillet (5231mb) på 5 timer med en 4mbit linje. :thumbs:

Lenke til kommentar

Det kan jeg skjønne, spilt 2 timer med ny patch nå, og kan ikke helt se at det hjelper det store på ting. Men mulig det er jeg som er irritert fra før + sliten som gjør at jeg missliker spillet nå, så tusser i seng og ser hvordan ting er i morgen.

Lenke til kommentar

Spilte gjennomde 2 første oppdragene på GDI Campaign i går - Gamezone sendte fra Kr.Sand, så fikk det dagen etter jeg bestilte - merker at det er stund siden jeg bygde PCen min gitt, men spiller på "High" i hvertfall. Mulig det blir litt i overkant online, det vil vise seg når kameratene mine får spillene sine.

 

Enig at det er litt vel skrått «view» og i hvertfall på 1024x768 synes jeg Interfacet tar vel mye av min 17" LCD skjerm - men det er bare en vanesak - tror dette er ett meget bra spill, men må testet ut flere campaigns og få tatt noen Onlinegames før jeg konkluderer med noe.

Lenke til kommentar

Fikk denne beskjeden i postkassa i dag morges:

 

Vi vil bare informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3

hverdager

 

Det som er levert er følgende:

--------------------------------------------

1 st 3004920 PC - Command & Conquer 3: Tiberium Wars Kane Edition (DVD-ROM)

--------------------------------------------

 

Da ser det ut som om CDON har fått ut fingern. Men tvilsomt at jeg får det i dag. :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg har forhåndsbestilt det hos play.com, men ser ikke ut til at jeg får det før påske, I såfall blir det å avbestille og kjøpe på byen istedet!

 

Noen andre som har bestilt fra play.com som vet noe mer? Det går jo faen ikke an å sende dem mail å spørre heller!

 

Ehy: ... ser den har fått status: packing nå !! woho!

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...