Gå til innhold

Fikk C&C Tiberium War i posten i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruker både deamon tools (v4.06HE med alle emulerings typene skrudd på) og viritual cd (v8), men får ikke  samme feilen...

 

Hvis du bruker deamon tools v3 så kan det være det som er årsaken.

8227950[/snapback]

 

bruker v.4.03 skal prøve 4.06 nå

 

Edit: takker,det funka. kan endelig nyte spillet :D

Endret av combatkenneth
Lenke til kommentar
Er det bra? Verdt å kjøpe?

 

Driver å snuser på å kjøpe C&C selv... men står mellom den og STALKER.

8234201[/snapback]

 

Jeg syntes det var helt knall.

 

Spiller ikke så mye til vanlig, og RTS er ikke favorittsjangeren min, men jeg satt nå 4-5 timer i går kveld og spillte :)

 

Var ikke så begeistra for Generals, men C&C 3 likte jeg. Gameplayet minnet litt mer om de tidligere forgjengerne C&C og Red Alert. I tillegg så er det jo noen sjefe cutscenes ;)

Lenke til kommentar

Heldige j***er, nå ble jeg irretert, bestillte C&C gjennom EA Link, men der starter jo ikke preloaden før om 2 dager...

Jaja, får vel bare smøre meg med tålmodighet.

 

Edit: Spillet fikk forøvrig 5'er på VG.

 

"Her er det perfeksjon av det gamle som står i fokus, og spillet gjør en kjempegod jobb i så måte. Jeg har derfor ingen kvaler med å utrope «Tiberium Wars» til tidenes «Command & Conquer»-spill."

 

Dette MÅ jo bli bra! :dribble:

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar
Last ned demoen og test ut scermishbrettet, der får du tilgang på alle enhetene til GDI og kan overta en NOD base slik at du kan teste ut NOD enheter også.

8234299[/snapback]

Da det etter min viten skal være mulig å bygge murer og slikt for å unngå ingeniør-rush i MP, tviler jeg på at de tok med alle enhetene i demoen.. Hadde vært flott om noen som har prøvd spillet kunmne avkrefte/bekrefte dette..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...