Gå til innhold

Fikk C&C Tiberium War i posten i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den hvor de angriper fra alle kanter og du har lite strøm?

 

Den er bajs :)

8275217[/snapback]

 

ja den ja:\

 

altid når det er 10sek igjen, så har jeg ikke nok styrker igjen:\

 

 

annet iriterende er at linja me er utstabill så faller ut hele tiden når jeg skal spille online

Lenke til kommentar
Den hvor de angriper fra alle kanter og du har lite strøm?

Den er bajs :)

8275217[/snapback]

ja den ja:\

altid når det er 10sek igjen, så har jeg ikke nok styrker igjen:\

8275322[/snapback]

Står en "løsning" i en annen tråd her.

 

Selv gjorde jeg følgende:

 

Alle guardian cannon online. Et watchtower på hver inngang online. Selv alle anti-air-tingene. Repair på alt, naturligvis. Plasser to-tre Predator tanks i hver øvre og høyre inngang. Pass på å kjøre skadete tanks til War factory for reparasjon. Plasser et f.eks. team rocket-folk, en pitbull og en APC med rocket-folk i hvert hjørne, de tar helikopterne. Plasser 2-3 APC'er med riflemenn i hver nedre og venstre inngang, samt noen team løse riflemenn. Pass på å etterfylle ved behov.

 

Bygg opp et team med 4-5 Predator tanks og et par APC'er med engineers. Kjør opp i høyre hjørne, knus alt forsvarsverk, overta NOD-bygningene med engineers. Vips, større muligheter åpner seg. :devil: På tide å fyre opp masse anti-air-missiles, både ved "nod-basen", og nedre høyre hjørne i din egen.

 

Nå er saken egentlig ganske biff. Bygg noen luftstyrker, last opp noen APC'er med riflemenn, og en del predator tanks, og knus basen nede til venstre. Basen nederst til høyre kan du ta til slutt, med å frakte opp noen predators, og bruke bloodhound-drops osv.

 

Jeg hadde én harvester hele veien. :p Normal vanskelighetsgrad.

Lenke til kommentar
klilleng, men med den metoden får du ikke med bonusoppdrag da! Har selv ikke klart den enda, klarer ikke å få ned MCVn til basen. Har bare spilt på hard til nå da, vurderer å ta den på medium/easy bare for å komme meg vidre :p

8275509[/snapback]

Hey, hva er viktigst, vinne eller bonus? :devil:

 

Har ikke prøvd på Hard, men tipper det er en del vanskeligere, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...