Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her inne som vet om (sko)butikker i Trondheim som fører Clarks, og som kanskje kan ha inne Desert London eller Jink? Skulle gjerne ha prøvd et par, men det har ikke vært å oppdrive.

Skoringen (tror jeg) i Olav Trygvassons gate har hatt Clarks til tider, kan prøve der. Kanskje ikke gode odds, men verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

 

Noen her inne som vet om (sko)butikker i Trondheim som fører Clarks, og som kanskje kan ha inne Desert London eller Jink? Skulle gjerne ha prøvd et par, men det har ikke vært å oppdrive.

Skoringen (tror jeg) i Olav Trygvassons gate har hatt Clarks til tider, kan prøve der. Kanskje ikke gode odds, men verdt et forsøk.

 

Har ikke troen, men skal sjekke innom uansett. Takk for svar :)

Lenke til kommentar

 

 

Nye hvite skinnsko fra wesc førpris 999skr kjøpt på rea hos revolt for 199skr. Fant en butikk med sebago Docksides til 500skr...

Hvor fant du docksides til 500?

En skobutikk i Strømstad, tror den her Jannes, de hadde Sef dyrere modeller av Sebago Docksides også. Ned bakken ved color line og sjøen..

Lenke til kommentar

På mine "eldre" dager går jeg stort sett i diverse sko laget av skinn, men nå om sommeren så kan det tidvis være behagelig å vandre i sneakers. Sole Service var alltid butikken, men etter at de la ned i september i fjor står jeg igjen som et spørsmålstegn: Hvilke butikker i Oslo bør jeg sjekke ut på min leten etter gode sommersko/sneakers?

Lenke til kommentar

På mine "eldre" dager går jeg stort sett i diverse sko laget av skinn, men nå om sommeren så kan det tidvis være behagelig å vandre i sneakers. Sole Service var alltid butikken, men etter at de la ned i september i fjor står jeg igjen som et spørsmålstegn: Hvilke butikker i Oslo bør jeg sjekke ut på min leten etter gode sommersko/sneakers?

Stress og Urban er vel de som ligner mest på Sole.

Lenke til kommentar

Synes de så veldig dårlig proporsjonert ut. Lange og spisse...

 

 

Ser ut som noe fra Primark.

 

 

De var utrolig lite pene.

 

Hehe, enstemmig her, ja. Noen som kan anbefale meg pensko til under tusenlappen (kanskje rundt en 7-800), fortrinnsvis sort, men brune funker også.

Endret av Phil Leotardo
Lenke til kommentar

Forferdelig skummel nettside.

Huh? Har Loake Pimlico ved siden av meg her som jeg bestilte derfra. De svarer meget fort på epost, tilogmed på søndager... Har også egen Facebookside med mange likes.

 

De har blant annet Swaine Brigg paraplyer, Albert Thurston bukseseler, Phantarella sokker, Drakes slips og Carmina sko m.m.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...