Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Vil bare anbefale Quality-Shop.com, meget fornøyd med de. De er forhandler av Loake og kan skaffe hvilket som helst Loake par på bestlling, samt at de har Carmina osv inne. Gratis frakt til Norge også. :)

Mye fint, men prismessig er det ikke noe billigere enn Norge, selv med gratis frakt. Eks. Loake

214€*8.2*1.25= rundt 2200, + gebyr for tollbehandling= 2400++. Mister også tryggheten fra den norske forbrukerkjøpsloven.

Dog, veldig fint utvalg av tørkler, paraplyer og lignende. Spesielt Cappelli, Drakes og diverse barberingsutstyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er for tiden på ferie i Madrid. Var innom Carmina i sted, fantastisk utvalg og fantastiske sko, men i og med at jeg er på et tight budsjett ble det ingen kjøp. Endte opp med et par plain toe derbies fra Meermin. Litt trange nå, men utvider seg forhåpentligvis etterhvert. Planlegger å slenge opp noen bilder i morgen, eventuelt når jeg får dette jævla hotellnettet til å virke.

 

Var forøvrig innom Man1924 også. Anbefales hvis du er i Madrid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er for tiden på ferie i Madrid. Var innom Carmina i sted, fantastisk utvalg og fantastiske sko, men i og med at jeg er på et tight budsjett ble det ingen kjøp. Endte opp med et par plain toe derbies fra Meermin. Litt trange nå, men utvider seg forhåpentligvis etterhvert. Planlegger å slenge opp noen bilder i morgen, eventuelt når jeg får dette jævla hotellnettet til å virke.

 

Var forøvrig innom Man1924 også. Anbefales hvis du er i Madrid.

Jeg er i Palma, jeg tror ikke de har så stort utvalg her, litt usikker. Hun som jobber her virker ikke så fortrolig på engelsk, det er satt opp smale hyller med sko, hyllene har egne størrelser, men det så ut som at alle hyllene hadde ulike modeller. Skal innom der igjen i morgen.

 

Fikk med meg et nydelig par med Shell cordovan boots.

 

Hun virket også veldig overrasket over at jeg ville ha så dyre sko, det er nok mange turister som snur når de ser prisene, så det er kanskje vanskelig for henne å investere mye tid i potensielle kunder, hun drev med noe skoreparering i tillegg.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

 

Fikk mine første double monks, fra meermin forrige uke.

 

Har sett flere som går med den bakerste strapen åpen (også thenordicfit). Er dette vanlig etikette?

Etter min erfaring sitter skoene mye bedre når begge er igjen, så jeg pleier å lukke begge.
Enig. Spør du meg ser det bedre ut også.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aaah, ser ut som om de nye skoene fra Meermin er for små, så jeg må nok prøve å bytte dem i morgen. Håpet de skulle vie seg ut, men må nok innse at de rett og slett er for små. Egentlig rart, i og med at jeg fra før av har sko på Rui i 6,5 akkurat som de nye, men som sitter godt.

Lenke til kommentar

Aaah, ser ut som om de nye skoene fra Meermin er for små, så jeg må nok prøve å bytte dem i morgen. Håpet de skulle vie seg ut, men må nok innse at de rett og slett er for små. Egentlig rart, i og med at jeg fra før av har sko på Rui i 6,5 akkurat som de nye, men som sitter godt.

Meermin skoene vier seg ikke ut overhode, skinnet er så hardt og tykt. Skomakeren sa han hadde store problemer med å få "blocket" de ut pga dette, så tviler på at du vil greie å vide de ut ved vanlig bruk. :)

Lenke til kommentar

Da blir det å "buckle" den andre strapen også. Jeg har uansett ikke helt likt den åpen, men trudde det var normalt siden jeg har sett det så ofte blandt annerkjente folk.

 

Det blir allikevel ikke som å ha knapper åpne på dressjakka.

Lurt å se litt ann på hva man har på seg, og hva man foretrekker selv. Det gir jo helt klart et mer casual uttrykk, så til jeans og "grovere" antrekk synes jeg det kan gi en balansert overgang å ha den åpen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...