Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte et par Loake Kempton (Last 026), men str 7 UK er for trang og 7.5 UK blir for stort… Har et par sko på Capital lesten til Loake i 7 UK og de passer perfekt, men 026 lesten passer meg ikke, så må nok bare returnere skoene. Noen som har lignende erfaring med 026 lesten?

Lenke til kommentar

Bestilte et par Loake Kempton (Last 026), men str 7 UK er for trang og 7.5 UK blir for stort… Har et par sko på Capital lesten til Loake i 7 UK og de passer perfekt, men 026 lesten passer meg ikke, så må nok bare returnere skoene. Noen som har lignende erfaring med 026 lesten?

Jeg har både Capital og 026 i 9UK. Capital passet perfekt fra første stund. 026 måtte jeg derimot bruke et par uker på å gå inn. Nå sitter begge bra. Forskjellen - så vidt jeg forstår - er at 026 er litt bredere både i tåboksen og hælen (?).

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Konklusjonen er vel at jeg kjøper Loake Pimlico, har samme lest som Buckingham (Capital) i str 7 UK.

 

Høres fornuftig ut. Har sett andre sko som virker veldig like, bortsett fra lesten. For eksempel Aldwych og Churchill. Skal nok holde meg til Capital selv fremover, ettersom den virker å passe meg veldig fint. :)

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar

Takker, noen flere? Går helst i sko av semsket skinn som er sydd litt sånn mokasinaktig(?) da jeg har behov for utvidet bredde, ingen hard topp og stor tåboks.

 

Som dette ca., Clarks visstnok på dette bildet: http://i619.photobucket.com/albums/tt277/alleyooptroop/4b431b7f.jpg

Her noen sko fra Sioux: http://www.sioux-shop.de/out/pictures/generated/product/1/600_550_100/27870-1.jpg

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Betalte 799 for docksides på obs, tror det var en veldig ålreit pris. Tittet på timberland på XXL, de på tilbud, de hadde mange par i butikk, men de var altfor myke i sidene. Føler at docksides gir litt mer støtte.

 

XXL Tiller, hvis noen skulle lure.

Endret av Bertelsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...