Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På leting etter sommersko. Har et par vans-aktige sko i veldig mørk brun med mye struktur(canvassko) og et par seilersko i en farge som minner om tan-calf. Har også Loake Thurlestone og Herring Riddlecombe, men det blir ofte litt formelt.

 

Noen tips? Har sett på Herring Torino, men den helen altså. Kjøresko er og blir litt smårart.

Lenke til kommentar

For sånne "mokasin loafers" også?

Hva med noen typisk båtsko da?

Sebago Docksides er jo en klassiker.

 

Ja, men jeg syntes kanskje at det blir dumt å kjøpe Docksides når jeg har et par seilersko som er en ripoff i brunt skinn. Når jeg har flere andre valg kanskje, men nå syntes jeg at utvalget mitt er såpass tynt at like sko i forskjellige farger blir feil prioritering. Jeg tar kanskje feil?

Lenke til kommentar

Sko jeg har gått med på offentlig toalett vil jeg ikke ha inn i vaskemaskinen min.

Tar det som at du aldri er på konsert/på byen?

Da hadde det blitt ett nytt skopar på meg i uken, det har jeg ikke råd til.

 

Personlig vasker jeg hender etter at jeg har vært på do, er ikke fult så opptatt av å vaske skoene :p

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Sko jeg har gått med på offentlig toalett vil jeg ikke ha inn i vaskemaskinen min.

 

 

Hvordan klarer du å skitne til skoene dine så mye at du trenger et par nye bare etter en tur på byen?

Jeg gjør ikke det, men jeg må på toalettet i løpet av kvelden. Ofte flere ganger også.

Så da er jeg innom ett offentlig toalett!

Lenke til kommentar

På leting etter sommersko. Har et par vans-aktige sko i veldig mørk brun med mye struktur(canvassko) og et par seilersko i en farge som minner om tan-calf. Har også Loake Thurlestone og Herring Riddlecombe, men det blir ofte litt formelt.

 

Noen tips? Har sett på Herring Torino, men den helen altså. Kjøresko er og blir litt smårart.

 

herring verona

 

Kanskje du finner noe fra fred perry?

Lenke til kommentar

På leting etter sommersko. Har et par vans-aktige sko i veldig mørk brun med mye struktur(canvassko) og et par seilersko i en farge som minner om tan-calf. Har også Loake Thurlestone og Herring Riddlecombe, men det blir ofte litt formelt.

 

Noen tips? Har sett på Herring Torino, men den helen altså. Kjøresko er og blir litt smårart.

 

herring verona

 

Kanskje du finner noe fra fred perry?

 

Var innom H&M og fant et par latterlige sneakerbrouges. Måtte ha dem, det blir årets sommersko. Gikk for et par stoffsko i navy også. Ble 450 kr for begge parene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...