Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Tror ikke Rankiz er en vgs-elev.

 

Jo der er han.

 

 

 

 

 

 

Rankiz: For all del, fine sko, men hva med å kle seg litt etter alderen? Hva i alle dager skal du bruke skoene til? Jeg er 22 år, og kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har brukt tassle loafers til hverdags.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte jeg ha valgt så hadde jeg tatt Herring Heath, rankiz.

 

Men når det er sagt så ville jeg ha revurdert om du vil passe med en slik type sko. mtp din alder.

 

 

e: som mange har nevnt for deg tidligere; ikke kjøp det første du kommer over, tenk litt igjenom hva du egentlig har behov for. Kjøper man alt man har lyst på med en gang, så finner du fort ut iløpet av noen måneder hva som var de bra kjøpene og hvilke som ikke var like mye gjennomtenkt.

 

Hadde jeg vært deg så hadde jeg lagd en liste over hva du trenger og hva du har lyst på (gjelder ikke bare sko) og så bruker du litt tid på å finne disse tingene på nettet, for å så avvente med kjøpet en stund for å se om du har like lyst på de skoene/ den genseren ovs da.

 

Sjekk heller ut liverpool loafers, de er litt mer passende for din alder, feks den modellen som kan minne litt om en seilsko (den har en lisse som er knytt, som er bare til pynt, de har den på agnar hagen)

Endret av kynne
  • Liker 1
Lenke til kommentar

veldig?

 

Ja. Har veldig smale bein.

 

Fikk et par med mørke brune Loake Cannon i posten i dag. Fantastiske sko! :new_woot:

 

Hvordan var de? Har du noen bilder? Virker som en veldig grei sko for prisen, og jeg likte at den hadde en litt mer avrundet tå. Bestilte du fra Pediwear?

 

Edit: Er det noen som har erfaring med å bruke loafers med hæl?

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

veldig?

 

Ja. Har veldig smale bein.

 

Fikk et par med mørke brune Loake Cannon i posten i dag. Fantastiske sko! :new_woot:

 

Hvordan var de? Har du noen bilder? Virker som en veldig grei sko for prisen, og jeg likte at den hadde en litt mer avrundet tå. Bestilte du fra Pediwear?

 

Grabbet til meg siste paret i 41 fra Heppo. Betalte 2099kr inkludert frakt. En pris jeg synes var veldig fin. Det eneste jeg har vært borti før, er sko fra f.eks Tiger. De koster jo 2200kr og er av ræva kvalitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...