Gå til innhold

Forslag: Omtelling av innlegg


Anbefalte innlegg

Hei,

 

I dag er det slik at innlegg som er automatisk generert av nettverkets publiseringssystem ikke teller på totalt antall innlegg. Enda viktigere er det at innlegg i kategorier som tidligere var kategorisert som off-topic ikke teller - her er Politikk og Samfunn (tidligere Politikk, Religion og Samfunn) kroneksempelet.

 

Jeg mener at hvis vi først skal ha en innleggsteller skal denne være korrekt. Jeg foreslår derfor at det foretas en omtelling av antall innlegg på samtlige brukere. Dette tar selvsagt endel serverkraft, så det kan godt gjøres i sammenheng med for eksempel neste oppgradering av forumet. Jeg mener også at innlegg som automatisk blir generert av publiseringssystemet skal telle.

 

Noen som har noen tanker rundt dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er vitsen? Jeg har den oppfatning av at post-telleren bare er en e-penis og dermed ser jeg ikke det helt store poenget i å gi tilbakevirkende kraft på katogorier som er flyttet til underforum med post telling.

Men for all del, jeg sier ikke nei så lenge det ikke reduserer kvaliteten på andre funksjoner i forumet (som det neppe kommer til å gjøre ved en eventuell forum oppdatering).

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Hva er vitsen? Jeg har den oppfatning av at post-telleren bare er en e-penis og dermed ser jeg ikke det helt store poenget i å gi tilbakevirkende kraft på katogorier som er flyttet til underforum med post telling.

8204330[/snapback]

Jeg er på en måte enig med deg, men som jeg skrev: Hvis vi først skal ha en innleggsteller burde denne være korrekt.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen? Jeg har den oppfatning av at post-telleren bare er en e-penis og dermed ser jeg ikke det helt store poenget i å gi tilbakevirkende kraft på katogorier som er flyttet til underforum med post telling.

8204330[/snapback]

 

Enten bør vi ha en innleggsteller som er _korrekt_, eller så bør vi ikke ha i det hele tatt. Å ha en ødelagt teller er iallefall ubrukelig. Derfor bør vi telle om igjen.

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Jeg syns vi skal beholde telleren, hvis dere vil se mine og andres argumenter for det, får dere søke etter trådene som allerede omhandler dette.

 

Som andre sier, jeg syns vi skal ta en omtelling. Jeg tror forøvrig at en omtelling automatisk skjer ved en oppdatering til 2.2 uten at jeg skal si det for sikkert.

Lenke til kommentar
Jeg mener også at innlegg som automatisk blir generert av publiseringssystemet skal telle.

 

Noen som har noen tanker rundt dette?

8201789[/snapback]

Jeg vil anta at de som skriver artikler og dermed genererer innlegg i "diskutér artikler" (via publiseringssystmet) bryr seg katten om dette kommer på postcounten eller ei.

 

Om Off-topic innlegg skal telle eller ikke har vært diskutert ca. 400 ganger tidligere

med mange gode argumenter både for og mot. Er det ikke bare å bestemme seg (nok en gang) for at slik skal det være (hva det nå måtte bli) og ferdig med saken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...