Gå til innhold

Forslag: Omtelling av innlegg


Anbefalte innlegg

OT-kategorien vil fortsatt ikke telle på postcount og det er ikke under vurdering å gjøre om på akkurat dette.

 

Men når det gjelder alle innlegg som ikke er blitt telt fordi det er flyttet ut av OT (blant annet Samfunnsbiten) er en annen sak. Enkelte har vel en god del innlegg som ikke er telt med i kategorier som nå teller med på postcount.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener også at innlegg som automatisk blir generert av publiseringssystemet skal telle.

 

Noen som har noen tanker rundt dette?

8201789[/snapback]

Jeg vil anta at de som skriver artikler og dermed genererer innlegg i "diskutér artikler" (via publiseringssystmet) bryr seg katten om dette kommer på postcounten eller ei.

8228786[/snapback]

Hvis jeg ikke tar helt feil, så er Dahl en av de personene som skriver artikler med dette systemet.

Lenke til kommentar

Men når det gjelder alle innlegg som ikke er blitt telt fordi det er flyttet ut av OT (blant annet Samfunnsbiten) er en annen sak. Enkelte har vel en god del innlegg som ikke er telt med i kategorier som nå teller med på postcount.

8228870[/snapback]

 

Jeg vil påstå at jeg er en av de, sammen med deg og resten av gjengen som herjer PS. ;)

Lenke til kommentar
Om Off-topic innlegg skal telle eller ikke har vært diskutert ca. 400 ganger tidligere

med mange gode argumenter både for og mot.  Er det ikke bare å bestemme seg (nok en gang) for at slik skal det være (hva det nå måtte bli) og ferdig med saken.

8228786[/snapback]

Da ber jeg deg lese tråden en gang til, for det var på ingen måte det jeg foreslo.

Lenke til kommentar
Om Off-topic innlegg skal telle eller ikke har vært diskutert ca. 400 ganger tidligere

med mange gode argumenter både for og mot.  Er det ikke bare å bestemme seg (nok en gang) for at slik skal det være (hva det nå måtte bli) og ferdig med saken.

8228786[/snapback]

Da ber jeg deg lese tråden en gang til, for det var på ingen måte det jeg foreslo.

8232355[/snapback]

Så er gjort og svaret blir forsåvidt det samme, bare bytt ut off-topic med "what ever".

Om tidligere innlegg i en kategori som endrer status fra "ikke tellende" til "tellende" skal regnes med eller ikke betyr da svært lite? Er det mye arbeid med det så la det ligge. Er det en enkel sak så gjør det.

Lenke til kommentar
Om tidligere innlegg i en kategori som endrer status fra "ikke tellende" til "tellende" skal regnes med eller ikke betyr da svært lite?  Er det mye arbeid med det så la det ligge.  Er det en enkel sak så gjør det.

8232653[/snapback]

Det er på ingen måte mye arbeid, det eneste negative er at det krever endel serverkraft akkurat når omtellingen finner sted. Vi har allerede en innleggsteller. Hva er vitsen med denne telleren hvis den ikke stemmer? Vi må ha en innleggsteller som stemmer, eller så er det ikke noe vits med en slik teller i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Støtter en omtelling, så lenge det er gjennomførbart uten alt for mye stress. Kanske Ueland eller noen kunne ha oppdatert oss på om det er rimelig eller ei?

8232728[/snapback]

Det er en helt kurrant jobb å få utført ja, dog vil det i så tilfelle ikke skje før vi har rokkert ferdig på forumserverene, som skal skje i løpet av uken.

Lenke til kommentar
Støtter en omtelling, så lenge det er gjennomførbart uten alt for mye stress. Kanske Ueland eller noen kunne ha oppdatert oss på om det er rimelig eller ei?

8232728[/snapback]

Det er en helt kurrant jobb å få utført ja, dog vil det i så tilfelle ikke skje før vi har rokkert ferdig på forumserverene, som skal skje i løpet av uken.

8239340[/snapback]

Flott med tilbakemelding! Jeg er klar over hvor mye Drift-avdelingen har å gjøre, så så lenge det blir notert på en liten post-it-lapp bak øret til en i Drift er jeg fornøyd. :)

Lenke til kommentar

Det skal ikke mer enn et lite trykk til, så det vil mest sannsynlig bli gjennomført så fort finpussen på serverene er ferdig. Med mindre noen i forumstyret med ett skulle ha noen motforestillinger, noe det ikke ser ut til så langt. Alle svar så langt er for en omtelling. :)

Lenke til kommentar
Er jo forøvrig verdt å merke seg at innleggstelleren viser antall innlegg i "gyldige forum" som noen gang er postet, så telleren vil "garantert" gå ned hos de aller fleste brukerene.

 

For min del vil den gå ned med "bare" 2-300.

8246238[/snapback]

Er ikke Off-Topic -kategoriene det eneste stedet hvor det ikke telles med? Dette er jo ikke telt med tidligere heller, så hvordan kan den gå ned? Den vil jo snarere gå opp siden det er komt flere gyldige kategorier siden forrige gang.

Lenke til kommentar
Er jo forøvrig verdt å merke seg at innleggstelleren viser antall innlegg i "gyldige forum" som noen gang er postet, så telleren vil "garantert" gå ned hos de aller fleste brukerene.

 

For min del vil den gå ned med "bare" 2-300.

8246238[/snapback]

Er ikke Off-Topic -kategoriene det eneste stedet hvor det ikke telles med? Dette er jo ikke telt med tidligere heller, så hvordan kan den gå ned? Den vil jo snarere gå opp siden det er komt flere gyldige kategorier siden forrige gang.

8246619[/snapback]

Skjønte ikke helt denne selv. Man vil jo få telt med innlegg i tråder som nå ligger i "gyldige" deler av forumet som før lå i Off Topic, slik som gamle PRS.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...